.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "seks brata z siostra", strony 301 - 315 z 8530

Powoli szłam przez las przypominając sobie co sie zdarzyło: „Powoli wstałam i ubrałam sie w swój codzienny strój. Zeszłam do kuchni gdzie czekała na mnie moja...

Naprawdę zaczytałam się w tę książkę "Moja siostra jest gwiazdą POP" fajna jest.Nom ale obiecałam że się choć trochę pouczę nie wiem czy mi to wyjdzie bo ta książka...

A więc dziennik rozpoczęłam ;D.Natchnęła mnię do tego książka ,którą stosunkowo niedawno(jakieś 30 minut temu)zaczęłam czytać.Podzielę się z wami tą informacją jest...

Po przyjściu od babci, u której spędziła dłuższy czas, znowu zasiadła przed komputer.Przecież powinnam się uczyć, pomyślała... Nie obchodziło jej to. Była samotna...

Obudził ja głos mamy. Niechętnie otworzyła oczy i spojrzała na swoją rodzicielkę. Kazała jej wstać i iść do kościoła. Czemu? W taką pogodę? - Boli mnie gardło -...

Dziś dam wyjątkowo jeszcze 1 notkę dlatego że  przez 5 lub 4 dni nie będe pisać notek.Bo jadę do babci odniej mam blizej do szkoły a u niej nie nma komputera : (...

Wszystko dla miłości Wszystko było tak piękne, że aż trudno było Karli w to uwierzyć. W 1990 roku zaręczyła się z przystojnym, wyrafinowanym księgowym, który miał...

A raczej nie chce mi się wytężać mózgu, żeby jakiś wymyślić - jeszcze się przepracuję xD Na weselu nie byłam, jak zresztą przewidywałam. Pozwolili mi jedynie pójść...

Ja już nie mam siły. Tylko z domu uciec. Znowu ojciec zrobił awanturę w domu. Poszło o winietki na weselnym stole mojej siostry. Nawyzywał mnie, a potem jak...

No tak. Nowa notka. Znienawidzona, ale dobra. Akcja będzie pędziła (rozpacz). Ostatnia cząstka dzieje się na początku grudnia. Cóż... gdy biedna Ala dowiedziała się,...

Ehh... Kochani, jest mi strasznie ciężko. Notkę piszę naprędce, bo za chwilkę wychodzę z domu i jadę do Chorwacji... To już ostatni odcinek na tym blogu. To dla mnie...

Katherina Lopez ciągneła swój kufer po posadce wagonu, szukając wolnego przedziału. -Jak zaraz czegoś nie znajdziemy, to idę do Hogwartu na...

Wampiry…To, co lubię najbardziej. Twoja historia przypomina mi pewną książkę, którą niedawno przeczytałem (jeśli ty nie, to napisz w komentarzach, a ja ci...

Tak jakoś nagle Wen mi złapał za klawiaturę, że prawie cały drugi fragment napisałam za jednym zamachem… Jak dotąd, jestem z tego najbardziej zadowolona i mam...

www.talkdep.com Telimena przerwala: Jesli Brat tak mysli, Tym lepiej, wiec go jako wojazera wyslij. Widzi Siostra, rzekl Sedzia skrobiac smutnie glowe, Chcialbym...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin