.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "fuck-you-boy", strony 3181 - 3195 z 3214

NA POCZĄTKU, BILL ZOBACZYŁ, ŻE FANKI W PIERWSZYM RZĘDIE TRZYMAJA POMIDORY. WYSZEDŁ NA SCENE I POWIEDZIAŁ PO NIEMIECKU, ŻE ONI TEŻ ICH NIE LUBIĄ, ALE TO PRZYMUS. NASZE...

kolejny ciężki dzień w budzie, drugi dzień po feriach i już z chemii mam 1 i 2=, FUCK!!! zabije kiedyś tą babe kurde, już nawet mam plan zemsty jak skończe tą szkołę...

Nie pierwszy raz zaczynam pisać bloga. Tamte jakoś tak upadły, chyba dlatego, że nikt ich nie czytał. Tutaj pewnie będzie tak samo...no ale.... Sama nie wiem po co...

I returned about hour from school certain day 13.30 and when I was step up at house already some boy and something for putting forth music say give me and I have...

Witam wiernych fanów Tokio Hotel.Na poczateczek chcialabym dodac wywiadzik z YAM,z chlopakami z Tokio Hotel.Yam rozmawia z chlopakami o paskudach z Blog27.Czytajcie i...

Cześć chłopaki , jak dobrze, że nas zaprosiliście Georg: Chyba jak same sie wprosiłyście Ala : Jedźmy już , jedźmy Bill : Dwie małolaty ,...

Siema! To jest mój pierwszy blog na tym portalu i bedzie on o moim ulubionym zespole a mianowicie o TOKIO HOTEL! Wszystkich fanów tego super zespołu zapraszam do...

Madzia tak jak napisałaś w komentach daje ci filmiki Blog 27 i US5. Ps:Mam dużo filmików przeróżnych zespołów jak chcecie to piszcie na w komentach! Ps:Oby tak...

A Wilhelm Scream Allister Bad Religion Blade Loki Blink 182 Blue Raincoat Brudne Dzieci Sida Brygada Kryzys Warszawa Charlie Sleeps Dead...

No tak wszyscy moi znajomi idą do Puzona [to taki supcio klimatyczny pub] a ja musze siedzieć w domciu to nie jest miłe a zwłaszcza dlatego że mój boy idzie z...

fuck...znowu...i po co ja tak szpanowałam, że z tym kończę? "tęsknię"! PS. Nie chodzi o ćpanie. Ja nie ćpam. A tak w ogóle to nie pytajcie o co chodzi... Po...

Whatcha gonna do with all that junk all that junk inside your trunk [Fergie] I'ma get get get get you drunk get you love drunk off my hump my hump my...

Witam wiernych fanów Tokio Hotel.Na poczateczek chcialabym dodac wywiadzik z YAM,z chlopakami z Tokio Hotel.Yam rozmawia z chlopakami o paskudach z Blog27.Czytajcie i...

Niechce nam sie pisac wiec dodajemy fotki tak jak zawsze:P : A oto Avril podczas spiewania piosenki pt." skater boy"D

Tokio Hotel odbywa teraz swoja trasę koncertową, a Blog 27 dołaczyło do nich jako supprot czy coś takiego. Pozatym, że fani i anty fani TH wyśmiali tam Blog 27 to nic...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin