.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "anita", strony 316 - 330 z 384

Sandra, Anita, Nikola, Tobiasz, Natalia, Roksana, Paweł, Patrycja, Żaneta, Karolina, Rafał, Wiktoria, Beata, Ania, Ania, Danusia, Natalia, Karolina, Paulina, Zuzia,...

czesc... jestem anita... mieszkam w łomży to muj 2 blog...na blog4u ...serdecznie ,polecamten portal każdemu...i osterzagAm nie zemndlejcie jak wejdziecie na ten...

Po upojnej grillowej nocy, po nocy nieprzespanej - nieprzespanej z licznych powodow: - to grupce kinomanow zachcialo sie ogladac film o 4 nad ranem - to znowu...

Hejka;)..Dzisiaj byłam z mamą i Anitą na Grobli Jednaczewskiej(fotka Anity:www.anitka11253.fotka.pl).Heheh...Anita ma rower aż w Ciechanowcu więc jechała na rolkach a...

...pierwsza notka xD...o mnie. Więc tak nazywam się Emila i mieszkam w Łomży.Chodze do VI klasy pdst nr 9 w Łomży....xD...tego bloga założyłam ponieważ moja kumpela...

Piekny, cieply wieczor, niebo obsypane gwiazdami, spiewy kibicow niesione ze stadionu wisly, zapach kielbasek polaczony z zakwitajacym kasztanem - tak bylo na...

***Lily*** -Co chciałeś przez to powiedzieć? -Nic takiego. Zauważyłam za jego twarzy uśmiech. -Może chcesz się czegoś napić?- Zapytał. -Ok, dobra, a...

HEJ. MAM NA IMIĘ ANITA I MAM 12 LAT (SKOŃCZĘ W LISTOPADZIE...). JESTEM NISKĄ OSÓBKĄ. MAM BRĄZOWE WŁOSY I WAŻE....DUŻO. JEST TO MÓJ PIERWSZY BLOG O SŁAWNYCH GWIAZDACH....

Drew Blyth Barrymore (ur. 22 lutego 1975 roku w Culver City, Kalifornia, USA) - amerykańska aktorka filmowa, producentka i reżyserka. Elementy...

Producent Harvey Weinstein marzy o obsadzeniu w nowym musicalu Roba Marshalla zatytułowanym "Nine" najwybitniejszych hollywoodzkich gwiazd. Johnny Depp ...

Justyna Laska Krzysiek Laska Pyśk Grzesiek Laska Rolnik Tomek Laska Rolnik Gabi Sidwa Gapka łukasz i Rafał Florczak Marcin Serowik ...

W związku ze zbliżającymi się świętami Ślę moc uśmiechów z uściskami Święconka niech dobra będzie By ludzie Was kochali zawsze i wszędzie Bądźcie dla wszystkich...

Przygotpowałam ale nie sama prawie wszystko o serialu witch między innymi jak o czym ten serial opowiada ciekawostki i spis odcinków zaróno jak z 1 i 2 części i dodam...

CHAT odbył się w poniedziałek 24 kwietnia 2006r. o godz.19:30. Moderator: Witam i proszę o pytania do naszego gościa. Gosia Andrzejewicz: Witam wszystkich...

nie wiem co mi ostatnio do dupy sie czuje, zmęczona jakaś wczoraj propozycje dostałam wyjścia do kina hahahah na testosteron, ale niestety ubolewam ale już byłam,...

strony:1 2 ..5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin