.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dupa", strony 316 - 330 z 1083

W celu wysłania kilku majli z świątecznymi tekstami zasiadłam do komputera. No tak, tych "kilka" majli przerodziło mnie w Świątecznokartkowego TurboDymoMena. I to...

hej XD. jutro wigilia

Hey! Tak ,więc niedziela dobiega końca. To chyba dobrze. Bo dzień dzisiejszy nie był jakoś specjalnie wspaniały. Wstałam o 11. Jakoś o 15 pojechaliśmy na urodziny do...

I hate living without you! Hmm. Witam! A więc dziś sobota. A raczej już koniec soboty : ( A była taka fajna ah oh i wgl. No bo z Nim

Snow is fallin, all around me childer playing, haveing fun. It' s a season love and understanding Merry Christmas Everyone lalalalal.

az się czuję chora, melisy bym się napiła.wsio w środku mi drga jakby maszyna miała wybuchnąć zaraz. gardło mam zaciśnięte i na dodatek ostatnio okazało się, że...

dupa.dupa.dupa! weny nie mam! cholera jasna. a poza tym hej xd. więc ... muszę pomyśleć o czym dzisiaj napiszę. {myśli} {mysli} {myśli} wiem! pokłociłam się z...

A jutro się będe pewnie zastanawiać - co też tak mi się chce spać?! No więc. Doszłam do wniosku że nie potrzebuje faceta ale chciałabym go mieć. Czyli ? Nie na...

..czy tylko ja jestem taka jakaś inna i chciałabym czasem usłyszeć coś miłego ,coś takiego takiego oh ah [?] Taaak. Użalanie lamentowanie itp zawsze mi najlepiej...

Jestem chory i szykuje mi dłuuugi odwyk od ludzi,co raczej bezpieczne dla mojego zdrowia psychicznego nie będzie. Ale cóż... trzeba żyć dalej i walczyć z cholerą...

siem. ; *** No i znowu jest po 23 i mama od 0,5h się na mnie drze, abym zgasiła światło. Dupa, jakoś jest bez skutków ^^ Dzisiaj miałam taki o dzień,...

Witam.! Hmm o ludu ,jak ja dawno nie pisałam -.x 2 grudnia była ostatnia nota ,padaka. Ym ogólnie to nie wiem dlaczego nie pisałam. .Jakoś tak mi sie nie chciało ; <...

Już po Mikołaju - byłam grzeczna i dostalam prezent .To znaczy u nas na Mikołajki dostajemy słodycze a na gwiazdora są lepszejsze podarunki. ...

&nbsp; &nbsp; Wracam. Nie wiem ile mnie nie było, ale wiem, że już jestem. I sru. Google zrobili nowy bajer, w sumie to nie wiem, czy teraz jest lepiej czy gorzej....

Jak wiecie - na pewno - Jutro mikołaj, za dwa tygodnie święta :> Co oznacza dwie rzeczy wolne od szkoły i prezenty! :) Ta pierwsza ważniejsza. Niby. Wczoraj se...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

dupa ‹› opowiadania curki ‹› bois ‹› sex matki i curki ‹› wierszyki dla syna od mamy ‹› monika piaseczno ‹› cam rock 2 ‹› DUCH ‹› Porno z psem ‹› rodzina Wikusia ‹› bella i jasper love ‹› hollywood ‹› tiny ‹› romans ‹› o panfu ‹› ada kuba ‹› matura ‹› podparty ‹› seks z ‹› weselne ‹› efekt ‹› Miley Cyrus ‹› avek ‹› sterling knight nago zdj ‹› smutne opisy ‹› marketing ‹› star ‹› hermiona ridlle ‹› selena gozomez nago ‹› finding ‹› śmieszne opisy ‹› justyna bibern ‹› instrukcje ‹› swiat mroku ‹› robert gruszka ‹› Witam ‹› pet party 9polskie0 ‹› pierwsza milosc ‹› zyczenia na szesnastke ‹› malfoy i granger love ‹› Step ‹› hula ‹› jasper-bella ‹› prywatne fotki nagie ‹› zabudowy ‹› Power ‹› bill aniol ‹› sos ‹› Jan Rokita ‹› iruka kakashi ‹› ania pikula ‹› shizune i kakashi ‹› raz ‹› artur ‹› hai

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin