.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "edyta geppert", strony 316 - 330 z 347

Siema:)). napisze notke bo oczywiście nie mam co robić:P.Dzisaj niedziela jest:PP nudy zawsze w niedzile.Wstałem sobie zjadłem sniadanko:PP Mateusz do po mnie...

Dziś fakt podał oficjalną listę osób biorących udział w IV edycji "Tańca z Gwiazdami". Niestety nie ma tam Macieja Zakościelnego;( Jednak mimo pogłosek jakie krążyły...

Hey! To moja 1 notka na tym blogu:) Jestem Edyta i mam 13 lat:P Niewiem co pisac w pierwszej notce... hmm... Niewiem czy będzę na tym serwisie,bo na razie jakoś...

Dzisiaj klimacik dzionek wstałem rano słysze dzwonek ide otworzyc drzwi a tam Ewcia mówi że musimy powarznie pogadać no to poszłem z nią na...

Dzisiaj klimacik dzionek wstałem rano słysze dzwonek ide otworzyc drzwi a tam Ewcia mówi że musimy powarznie pogadać no to poszłem z nią na...

Siema widzicie jak szybko notke napisałem:D To dzisiaj jest niedziela jak ktos by sie pytał:P Wczoraj w sobote byłem u babki strzelałem z wiatrówki:D,bawiłem sie z...

&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp&nbsp*** Pani...

łzy wypływające zdradziecko z przepełnionych nimi oczu i edyta bartosiewicz - na boga, skąd ona się tu wzięła? dlaczego teraz? ale już za późno - śpiewająca o...

Chodz już zapewnie wiecie (choć zapewnie nie wszystcy) uczęstrzamy do Kłodzkiej Szkoły Przedsiębiorczości.Nasza wychowawczynią jest Pani Beata Lisowcz, która uczy...

Wszyscy sądzą, że w numerologii stosuje się tylko liczby. Możemy także obliczyć liczbę, pasującą do naszego imienia, dowiadując się, jaka liczba jest Ci przypisana i...

Emka... na poczatekzatek chcialam przeprosic ze tak dlugo nie pisalam ale tak jakos wyszlo :P przepraszam :) mysle ze mi wybaczycie PMialam troche problemow :) Dzis...

Siemak.Niebęde sie rozpisywał dużo bo nie lubie długich notek:P.Ok to dzisiaj wstałem o 7.45 cos takiego zjadłem śniadanko i poszłem do tej szkoły;/. Na informatyce...

"zatancz ze mna jeszcze raz... chce chlonac kazdy oddech Twoj... co z nami bedzie, uwierz mi... tak jak ja nie ufal nikt gdy Ciebie zabraknie, ziemia rozstapi...

Emka....:*:* To moj kturys z koleji blog...:P mam nadzieje ze wam sie spodoba....na poczatek napisze cos o sobie ... Mam na imie Paulina nazwisko po tatusiu... :PMam...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin