.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "slena gomez", strony 316 - 330 z 341

Nareszcie zgłosiło się 15 blogów. Oto...

Czesc! Nie mam dzis dobrego dnia. Ale naszczescie juz sie powoli konczy No ale teraz do rzeczy.   Dzisiaj w notce: 1.O zespole Jonas Brothers. 2.Linki do...

__**My life**___Jestem bardzo, bardzo .Jadę jutro nad morze. Będę w Darłówku.To naprawdę piękne miejsce.Jest tam jedyny w polsce park wodny ze słoną wodą.Jest...

 Czesc!  Moj blogasek bedzie chyba o gwiazdach.  Ale jeszcze nie wiem.  Raczej bede pisac to co mi tam wpadnie do...

Urocza Selena Gomez to jedna z najlepiej zapowiadających się gwiazd Hollywood. Kolejny krokiem w jej karierze będzie nagranie nowej płyty. Premiera już...

Siemka.Witam Was na blogasku poświęconym wyłącznie Selenie Gomez. Znajdziecie tu wiele różnych fotek,newsów i informacji! Na początek coś o Selenie;-) Selena...

Reprezentacja Polski przegrała z Niemcami 0:2 (0:1) w swoim pierwszym meczu w finałach Mistrzostw Europy 2008. Bramki: Lukas Podolski (20, 72). Sędzia: Tom Henning...

 Hej!To będzie blog o Gwiazdach Disney Channel.Vanessa Hudgens STARA SESJA V. HUDGENS DLA SEVENTEEN Pamiętacie sesję Vanessy Hudgens dla magazynu "Seventeen"?...

Selena Gomez sprząta, pierze i gotuje ...

Selena Kayleigh Gomez (ur. 22 lipca 1992 w Nowym Jorku, Nowy Jork) – amerykańska aktorka. Znana głównie z roli Alex Russo w serialu Czarodzieje z Waverly...

Hej!To będzie blog poświęcony Selenie Gomez.Teraz kilka jej fot:

 Hej!Na tym blogu będę pisać historie.Teraz przedstawię bohterów: Imię:Selena Gomez Wiek: 16 lat Imię:Vanessa Hudgens Wiek:19 lat Imie:Ashley...

Dziewczyny na lotnisku LAXWczoraj, 24 marca Ashley Tisdale i Vanessa Hudgens widziane były na lotnisku LAX w Los Angeles. Później dołączyła też do nich Olesya...

W dzisiejszej notce napiszę o tych, których lubię ale nie tak bardzo jak gwiazdy z Niema to jak hotel i Hannah Montana1.Selena GomezSelena Kayleigh Gomez (ur. 22...

Dziecko   Zanessa na razie nie planuje dziecka. Mimo to zapowiedzieli, że jeśli w przyszłości mieliby mieć dziecko to będzie nosić imię któregoś z bohaterów...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin