.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dupa", strony 376 - 390 z 1119

Save me____Ym. .Dobry wieczór. .Dobra noc. .Jak dla kogo. . Na pewno nie dla mnie. Ogólnie to planowałam napisać wcześniej ,ale tak siedziałam i zamulałam i mi się...

Hey. Ym wróciłam z teatru. . bida tam była. Ale za to w banie sptkałam Jego. .Yhhh. Szkoda ,że On nie czuje już tego co ja. . Jak Go zobaczyłam to ah oh. . ale...

__each step you make.. each breath you take.. 'your heart.. your soul.. Witam! Heem ,więc dziś był dzień głupi ,straszny i nudny. . Taki z brakiem sensu. Nic...

'save me from the secateurs, I'll pretend I didn't hear, can't you see I'm a ghost in the wrong coat, biting butter and crumbs'

Ym. Witam. . Wow dziś to będzie jedyna notka. .Bo dziś czasu nie było. Bosh ja nie miałam czasu? Tzn miałam. . Ale na kompa nie było siły wchodzić. .Em to zacznę może...

Rozmowy w toku bija wszystko na leb i na szyje .Cytuje:"Jesli boisz sie swojego pierwszego razu,a chcialabys to miec juz za soba,zadzwon (0-700... Szkola jest jak...

Hm wczorajsza notka była taka długa. . Dzisiejsza raczej taka nie będzie. Chociaż w zasadzie to może będzie bo mam o czym pisać. .Bo dziś cały czas tylko o jednym...

Ogólnie to pomyślałam ,że na wstępnie wypadałoby dodać przeprosiny. A przepraszam za to ,że do notki dopisywałam coś kilka razy w ciągu dnia. Teraz mamy godzine 23;40...

Piątek spiskował z sobotą i rozdarł mnie na pół. Teraz jestem sobą i sobą. Zarąbiście. Wcale nie chce mi się oceniać. Kiedyś trzeba, kiedyś trzeba, kiedyś...

Tekst do lewejsiema. cześć. elo. witam was bardzo serdecznie. 8D nie lubię pisać pierwszych notek, więc powiedzmy, że ta nie jest pierwsza. dobra, kij. było placebo,...

  Sześcian, który udało mi się zrobić dziś na zajęciach. Cześć. Zasypiam nad klawiaturą. Zmęczona jestem strasznie. Dupa dupa dupa. Do kościoła trzeba iść a...

Kochali się pół żartem ,pół serio. On ją żartem , ona Go serio. . [ona dalej kocha. .] Nie wiem od czego dziś mam zacząć moje pisanie. Tzn na wstępie to ofc witam...

dzisiaj dzisiaj placebo, kur.wa mać a mnie tam nie będzie! normalnie chyba pójdę się powiesić, serio. taka okazja a ja oczywiście zjebałam. no jakbym nie mogła...

Poszłam do szkoły, nawet nie było tak źle, dostałam w końcu tę czwórkę z chemii na koniec, i piątkę z geografi z klasówki (!), wracam do domu, jem sobie spokojnie...

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin