.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "sebi moje dziewczyny", strony 376 - 390 z 10938

Senior portrety liceum nigdy nie może wyglądać tak samo dzięki out-of-the-box-myślenia matka i córka stock duetu z Indiana.Marci Ralph i jej córka, Christy Maiquez, z...

[ Life of... ] Po dwunastu tygodniach, dostałem zgodę na wyjazd,na urlop okrojony o połowę.Trzy dni przed wyjazdem,gdy siedziałem z nożem i widelcem nad...

sobota dzień kota. po śniadaniu wyszykowałam się i dalej w świat właściwie szybciutko mi zleciało, bo byłam u mamy, siostry a potem do mojego kota...

Jak naiwna byłam sądząc, że czeka mnie błoga cisza, dzięki której uporządkuję niesforne myśli, dojdę sama ze sobą do ładu.. Widać ciężko puścić wolno...

dziś zaspałam na śniadanie, niechcący, tak jak moje koleżanki z pokoju.obudził nas słodki głos pani pielęgniarki krzyczącej :po leeeeeeeeeki!! nic fajnego. cóż,...

dziś sobota, zajęć brak. od rana miałam tak zwany "zjazd" więc postanowiłam nie wstawać. od +/- 6 leżałam sobie i słuchałam muzyki. dziewczyny wstały, ale ja nie...

Agencja reklamy Wrocław Obecnie niezwykle istotnym aspektem prowadzenia każdej działalności gospodarczej i innych instytucji jest reklama. Korzystając ze stron...

Uczniowie niezbyt entuzjastycznie podchodzą do kwestii czytania lektur. Wydaje im się to nudnym i bezproduktywnym zajęciem, znacznie bardziej wolą spędzać czas przez...

lubRozdział trzeci odsłoni przed nami historię sprzed wydarzeń, jakie działy się w nawiedzonej rodzinie Lambertów w obu poprzednich częściach. Początkująca aktorka...

lubArnold (Owen Wilson) - żonaty reżyser przybywa do Nowego Jorku, by rozpocząć próby do swej najnowszej komedii. Zanim jednak przystąpi do pracy, postanawia...

To nieprawda, że czytelnictwo zamiera. Wystarczy spojrzeć na czytelnicze blogi, tworzone przez pasjonatów i pasjonatki czytania. Tworzą je zarówno osoby dojrzałe, jak...

lubNiesłyszący Sergij zaczyna naukę w szkole dla głuchoniemych. Przenosi się do internatu. W nowym miejscu musi odnaleźć swoje miejsce w hierarchii narzuconej przez...

Ostanio w internecie pojawiło się zdjęcie pewnej kobiety.  Rachel. Prosi o pomoc. Od dziesięciu lat walczy z anoreksją. W tej chwili waży ok 18...

    Kiedy Ją pierwszy raz spotkałem    Wszystko zaczęło się uspokajać, każda część chaosu nagle doszła do wniosku. Hej o kurcze ja mam miejsce...

To przedstawi Nieniniejsi kto dziedzina Twojego budżetu wytwarza największe koszty. Trzeba zapewnić gliniarzowi admitancja aż do ożywczej wacie pomimo tego posiłek w...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin