.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "szablony z naruto", strony 3886 - 3900 z 3943

I znów nowy dzien jak ten czas szybko leci heh dzis napewno znowu spotka sie z Adamem hehe... i se wybierzemy gdzies hee no ale napewno nie na bilarda heee...

IDEM GRAC W BILARDA Z MOIM MISIEM I CAŁOWAC SIE Z JEZYCZKIEM ALBO I BEZ HEEEEEEEE....... ALE RACZEJ ZZZZZZZZZ BUZI BUZI

eeeeeeeeeeeeeeeeee normalnie ja nie wiem co ja tu robie ,..... nudaaaaaaaaaaa jak ch.. hehh zaraz ale bedzie obiadek heeee znaczy sie mam...

Heh ja nawet nie mowie co bym komus zrobila jakby mnie zdradził wrrrrrrrr zabiła jak psa !! ale przeca ja taka sliczna miła i kochana dzieweczka wiec jak mnie...

Dodatki na bloga A ja własnie sobie wstłam i cholernie jestem głodna heh ....... kurde pogoda przewalona i wogole... moj misiek albo spi jeszcze heee albo juz...

Kocham cię jak wiatr szaleje i tak też gdy słońce świeci. Gdy płaczesz,gdy się śmiejesz kocham cię zawsze i wszędzie w ciemności,słońcu i cieniu cokolwiek było i...

A JA sobie wlasnie wrociłam do domu heee byłam z moim misiem i było zaaaaaajebiscie hee wypilismypo 2 a potem se pogadalismy tak od serca Dodatki na bloga ...

Spójrz na księżyc, co jest w pełni... on marzenia Twoje spełni, a jak gwiazdki zamigocą to miłością Cię ozłocą... Chmurka tuli się z obłoczkiem i spogląda...

... jest wytworem kultury. gdyby nie reprodukcyjna konieczność mielibyśmy prawie jedną płeć. dlatego dziś męskość zanika. cywilizacyjnie staje się zbędna. zostanie...

Ehhh co za głupi dzień normalnie od rana sie zle zaczyna heh ale mam aby nadzieje ze pozniej bedzie lepiej w ogole w domu dramaaaat sytuacja fatalna no coz...

*******************PRZEJEBANY DZIEŃ NA MAXA *************************************************************************************************************...

"KOCHAJĄCA PISZE" Widzieć, jak na mnie patrzysz, i w twe oczy patrzeć, Na ustach poczuć twoich ust pocałowanie - Która już tego szczęścia doznała...

To mój nowy blog mam nadzieje że wam sie podoba!!!! A to moje zwierzaczki Dodatki na bloga Nazywają się:Łatek,Ciapek i Trapek !!!!HEHEHE Pozdro dla wszystkich!!!!

Trochę emotikonek dla was. Jeśli się wam spodobakją będzie cool, a jeśli nie to trudno. Proszę bardzo:

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin