.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "fajne", strony 4111 - 4125 z 4127

Hejka!! ,,/_(~.~)_,,/ Jak tam ferie u Was?? U mnie juz jutro niestety koniec. Dopiero dzisiaj miałem okazje pójść na górki i potaczać się troszkę w śniegu. Może...

Tokio Hotel ma strasznie chujowe piosenki i sami wykonawcy są chujowi. Bill wygląda jak pedał i gej, a Tom jest strasznie zamulony jak cholera. Mają chujowe piosenki...

Wiesz,częściowo to masz rację,(to do Abotak,odnośnie do komentarza) nie powinnam się zrażać do wszystkich ksieży przez jednego...Mam poprostu "zachwiania" wiary i...

Dzis dzionek był superrr:))po prostu rewelka:)w szkole jak w szkole ....:))co tu wiele pisać o szkole:)fajne sa tylko przerwy...:)moja koffana Aldoncia sie odobraziła...

Wczoraj miałam nocować u Asi. No i nocowałam. Jej rodziców nie ma wię cała chata nasza. Posiedziałam do ok.22 na tym szajsie GG i myślałam, że potem jak grzeczna...

Harry obudził sie wcześnie, jeszcze niewzeszo słońce.Ron zaczoł chrapać.Harry szybko sie ubrał i zszedł na dół do kuchni.Zastał tam Felur płaczącą. -co się stało...

Cześć wam, jeśli wogóle nktoś to czyta, mam nadzieję, że komentów się trochę nazbiera :) pod wcześniejszą notką było bardzo mało... szkoda mówić, ale dziękuję Oli...

Ostatnio uslyszalam kilka gorzkich slow... ale nie bede o tym pisala tylko tak wspomnialam...w szkole jest cholernie ciezko nie myslalam ze bedzie az tak ... na...

TO było jedno wielkie smutne pożegnanie ze wszystkim....z przeszłością,z najblizszymi znajomymi,z nauczycielami,którzy wcześniej może wydawali się żli a teraz szkoda...

O dwunastej zero zero wszystkie duszki poszlły spac. Tylko jeden guliwetek zwiol papierek poszedl srać, a tu z kibla coś wychodzi to wychodzi stary...

Właśnie te grafy sam zrobiłem na www.graffiticreator.net No i jak wiecie jaki wyraz jst w grafie?? :] A to moje graffiti z ksywką :) a to oczywiście...

Dodam green day CALE PLYTKI MP3: green day- Bullet In A Bible [live] Green Day - American...

Witam na moim nowym blogu .... Mam na imie Kasia , nazwisko BIsz . Na początek ogłaszam konkurs pt. ,, Moja dziewczyna w wydaniu specjalnym " Prace proszę przesyłać...

wrazenia po pierwszych warsztatach-WYKOŃCZONA!!!!!!masakra poprostu masakra!!!!ale troche sie nauczylam!!np.podstawowe informacje jak byc mimem,jak sie przedstawic i...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin