.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "bede mama", strony 31 - 45 z 16286

00:40 zamiast spac od 40min szukam bloga dla siebie czegos w formie pamietnika od tak zeby sie oderwac od paradoksu zycia codziennego. Ostatnie tygodnie mnie...

Zaczeło sie.. ostatni tydzień był dla mnie naprawde ciężkim tygodniem. Niestety ostatnio przeszłam to samo co rok temu.. nie pisze szczegołów ale naprawde było ciężko...

Mama - słowo zupełnie naturalne dla prawie wszystkich dzieci, wypowiadane jako jedne z pierwszych. Szkoda, że dla mnie jest zupełnie obce, nie używane. Takie dalekie,...

Hej wszystkim co czytają bloga dziś bedzie troche smutniej.Nie chodzi o Piotrka...<na szczęście> Mój był chłopak co jest opisany na początku dziś odwalił...

Kochanie, jestem juz na dworcu, musze kupic bilet... Słońce przebijało się sporadycznie. ale kochanie ja musze juz wychodzic do pracy....i slysze , to...

Ostatnio jestem strasznie zalatana.. no fakt kiedy ja nie jestem ale to nie o to chodzi ja ostatnio nawet na kompa nie wchodze a jak wchodze to tylko obejrze film i...

Wizyta u gina zaliczona, trwala az 5 min:) z Babelkiem wszystko oki na nastepnej wizycie USG to bedzie 16 tc:)W pierwszej ciazy wkurzalo mnie podejcie tego lekarza...

21 Marzec Pierwszy dzień wiosny ;)  ;) no tak ale gdzie ta wiosna jest mimo tego dnia niby świeciło słońce ale aż tak bardzo ciepło nie było.. niestety.. i...

Co do wozka, nie chce wozka blizniaczego ani tej podstawki czy czegos tam. Chcemy wozek ktory poslozy Zuzi i Malenstwu. Narazie faworytem jest Wozek 1 z poprzedniej...

Wczoraj mój Tatuś miał operacje. Po operacji czas spędziłam z Nim. Już wczoraj ze mna rozmawiał itp. i jak narazie jest wszystko dobrze. Dostaje kroplówki no boli go...

Naprawde warto byc konsekwentna:) Wczoraj ani razu nie uspilam Zuzi na rekach, owszem byla walka o spanie w wozku ale zwykle po 20 min dziecie spalo. dzisiaj troche...

Smutno z tego powodu bo mój Tatuś niestety został w szpitalu :( okazało się że wszystko nie jest tak wporządku i czeka go operacja :( na ktorą musi troszkie poczekać...

Oj mam ich sporo... szczegolnie chce mi sie tofifee o jak mi sie chce... A tak poza tym to wcinam rozne wynalazki i odziwo to to samo co z Zuzolem. UWIELBIAM -...

Urodziny , urodziny .. Jestem już o jeden rok starsza! - chyba aż tak się z tego nie ciesze. Nie , stanowczo stwierdzam że mam co do tego mieszane uczucia. Nie...

Z tym wyjściem z młodszą kuzynką to miało być jeszcze kino. Z kinem niestety nie wypaliło.  Ale poszłyśmy na te przeklęte łyżwy. Wróciłam cała obolała , ach mój...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1085 1086

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin