.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "blogasek ewelina kwasniewska", strony 31 - 45 z 4529

Wyjątkowo Ciebie ocenię. Przekonałaś mnie.+szablon:Bardzo ładny. Dużo niebieskiego, ale moze być.8/10+avatar:Dopasowany do szablonu.5/5+notki:Piszesz w ładnym...

Przepraszam stronke www.http://only-professional-marks.blogasek.pl/ Za Gupi komętarz oraz notke na temat ich blogaska.  Prosze o wybaczenie. Ale przeczytałam...

Jak założyć bloga na www.blogasek.pl   1. Wejdz na www.blogasek.pl 2. Jeżeli masz już konto kliknij na zaloguj się 3. Wpisz login i hasło 4. Jeżeli nie...

Jak założyć konto na www.blogasek.pl   1. Naciśnij napis Załuż bloga. 2. Wypełnij formularz . 3. Kliknij ok. 4. Zapamiętaj Hało i Login 5. Masz już...

drugi blogasek Wchodzcie też na mojego    drugiego    bloga www.cc-candy.blog.onet.pl znajdziecie tam naprawde super candy jedyny warunek...

Obrazek od http://vanessa-i-ja.blogasek.pl/

Ewelina Flinta (ur. 24 października 1979 roku w Lubsku) - polska wokalistka poprockowa, pochodząca z Jasienia w woj. lubuskim wokalistka, debiutowała na Przystanku...

prezent skromny ale zawsze coś =)   http://opowiadanka.blogasek.pl/     prezent      

ogólny wygląd 13/15   szablon  10/10 suuuuupa US5 rządzi:P wejdź na www.richie--stringini.blogasek.pl ale nie...

Hej mam na imie Paula to moj 3 blogasek!!!!Dam teraz pare stronek i  roznych rzeczy!!!

Hejcia.. Sorki że mnie tak długo nie było.. ale prowadze inne blogi..i nie na blogasku..na blogasku to ja mam  ich chyba z 15.. więć żal.. I tak ich juz nie...

Oceniam 8 blogaskawww.avril-lavigne-fan.blogasek.plSzablon 15/15Notki 10/15Fotki 14/15Avatar 5/5Linki 10/10Ulubieni 5/10Ocenka 5-59pDyplomik nr.8To ostani blog...

Hejka wszystkim, już na pewno mnie znacie z www.dla-was.blogasek.pl.Zakładam nowego bloga, ale tamtego też będę prowadzić.Ten blogasek będzie o grze The Sims 2 i...

Cześć to jest muj pierwszy blogasek chciałam dobrze wypaść więc dałam fajnego szablona i fajny avatarek zostawiajcie komentarzyki bo bardzo pragne o tym a teraz...

hejka. jestem zaskoczona, że tak szybko już mam 2 ocenki Teraz ocenie blogasek.nastolatki.blogasek.pl a jutro rano nastepny :):) Pierwsze wrażenie: Po czarnym...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..301 302

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin