.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "lubie", strony 31 - 45 z 5197

Z Rysiem tak pisalam o tym.Zaczelismy od miodu.Jakos nabralam ochote by sprobowac miod w plastrach,potem ze bede robic truskawki w karmelu.Czepil sie cokru ze nie...

I Sylwia,Oliwka...na grilla.Bardzo to mile ale momentami sie boje bo je lubie bardzo.Boje sie ze sie z nimi zżyje i mnie zostawią jak takiego niepotrzebnego...

https://img.besty.pl/upload/file/2282835.jpgWiadomo ze lubie z rana smsa.Sprawia przyjemnosc ale gdy dochodzi do monotonii to juz nie jest przyjemne.Jarek...caly czas...

Ja z Jarkiem sie nie zobaczymy...chyba.Bo musi isc nagle do dentysty.No a tak jeszcze mi gadal ze wszystko juz ok.Tak bywa.A tam...wale juz go.Zajmuje sie tym czym...

Jest w pracy taka laska.Jakos nabralismy kontakt ze sobą i chce go ona trzymac.Ok.Ale i lepiej sie trzymac z dala.To kolezanka a nie przyjaciolka.To...

Piotr sie nadknal na moja chcice.Nie za fajnie.Miedzy nami nic nie bylo.Ale i dobrze ze nie okazywalam na zewnatrz tej chcicy.Piotrkowi mowilam ze mogloby stac sie co...

Jarek raz mi napisal ze cyber sex bywa fajny.To dalo do myslenia ze poprostu moze faktycznie to lubi tylko to ukrywa a ja chcialabym go sprawdzic.I nadeszla taka...

Ok.Zgadzam sie z tym ale nie za bardzo lubie jak mi ktos tak mowi.Zle a raczej dziwnie sie poczulam.Taka paniusia jak ja.(chodzilo o golenie.Rozmowa z Piotrkiem ze...

Nie mowa tu o tych co ja juz znam.Co są moimi ziomalami.Chodzi onowa prace.Znaczy nie onową a bardziej znajomych w pracy.Mam bardzo fajne kolezanki choc wiekszosc...

Przyszla pora na kielbase.Piotrek by powiedzial ze to cos konkretnego.Plus…serek wiejski wlasnie z sosem do sushi.Na slono bo bardzo lubie.A Piter serek taki...

https://www.xdpedia.com/obrazki/spotkanie_bez_zapowiedzi_18955.jpgNigdy,przenigdy tak nikogo nie wpuszcze.Zdarza sie ze ktos zadzwoni do domofonu ale nie otwieram.Bo...

https://img8.demotywatoryfb.pl//uploads/201211/1352487754_l9dkda_600.jpgBym miala brac slub to musi byc to ten jedyny.Niektore biora slub z wpadek albo poprostu dla...

Dlatego baaardzo nie lubie tych pieprzonych psow.Piotrek usprawiedliwial ze nie kazdy taki jest…mozliwe ale juz niedlugo.Dla mnie to sa smiecie i juz.Grubo sie...

Ten Jarek z dnia na dzien mnie zadziwia.Romantyk z fascynacją do ciezkiej muzyki…i takich erotyzmow.Nie uprawialismy sexu ale hmm na spotkaniu czulam ze tego...

I dzis randkuje.Po 15 bedzie.I super.Fajny chlopak i mysle ze bedzie wzystko ok.Typ romantico.Takich lubie,28 lat wiec wiek tez niby dobry.Jest jedynakiem ale mieszka...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..346 347

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

ani ‹› lubie ‹› stay ‹› ciany ‹› program ‹› na kolana suko ‹› piasek ‹› siostra brat ‹› Kelly clarkson nago ‹› porozmawiajmy ‹› Eminem ‹› jastin beber ‹› graffiti ‹› TEXAS HOLDEM GRA KODY ‹› sakura siostra sasoriego ‹› yaoi itasasu ‹› 100 ‹› szeroka ‹› Mel C ‹› jared leto opo ‹› ekwipunek mej ‹› harry i severus ‹› Agnieszka Dr ‹› kod na 10 lvl ‹› avril ‹› blogi ‹› wayne ‹› piersi ‹› big bang fanfiction ‹› emo-angel ‹› elo ‹› gay ‹› Pary mi ‹› lady gaga alejandro ‹› regulamin ‹› skoki ‹› the gazette yaoi ‹› mish-masz ‹› action-blog ‹› bloga ‹› 136-150 ‹› Len Tao i Aiko ‹› mili cyrus ‹› Joanna ‹› kiedy urodzil sie taylor lautner ‹› Sexs matki z synem ‹› Randka z gwiazd ‹› newsy-JustinBiber ‹› niby-brunetka ‹› szkice dzieci ‹› teen room escape ‹› patrze ‹› nati kurach ‹› gdzie sie wpisuje kody ‹› klasa 4 b

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin