.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "lubie", strony 31 - 45 z 5199

Napisalam Rysiowi o moim niebiańskim sexie z Rysiem.Wiem ze mu az ciśnienie rosnie.A zresztą…on tak podobno mój przyjaciel a przyjacielowi podobno mam mowic...

Znowu ją widziałam. Niby w aucie, niby przelotem. Na chwile.  Kolejny mechanizm, którego nie pojmuje. Niby nie chce jej widzieć bo wszystko odżywa, zaczyna...

Tutaj napisze historie ale niestety prawdziwą.W tej pracy dużo lasek poznałam i rozne historie.Są laski które lubie a które tylko szanuje.No i wlasnie ta co lubie ma...

Nie inaczej.Jeszcze zależy czy będę miała mieszkanie bo jeśli tak to nie pozwole by mąz miał połowe mieszkania za darmo za które ja swoją dupą zarabiałam.To się zbyt...

Bo tak naprawdę czym tu się wstydzić?duzo ludzi miewa blizny.I to gorsze.Ja wiem ze z tą najwazniejsza blizna będę do końca zycia i po co mam się wstydzić.Jedynie co...

Ja bez słuchawek już się nie nadaje do chodzenia po dworze.Nie umiem i nie lubie sluchac ludzi.Po co?a w sklepie to już totalna tragedia.Potrzebuje wyciszenia a inni...

Poczatkowo jeszcze miałam na początku marzenia o slubie,weselu.Wiadomo ze z wiekiem to się zmienia ale jednak to gdzies w glebi ciebie zostaje.Mialam marzenia by isc...

I jeszcze to wmawianie mi na siłę, że przecież to Yes nie chce jej u nas. A ja jestem uległą idiotką i nie umiem się jemu sprzeciwić. I albo to zrobię, albo jej...

Hm no ja czasem tego nie rozumiem.Podgladam sobie na Instagramie 19+.Lubie to i fajne tez zdjęcia są.I pod jednym zdjęciem aktora jakas laska z 13 lat pisze jaka jest...

Wikarów?chyba tak się ich nazywa.Nie od dziś wiadomo ze lubie kusic facetow.Dawno tego nie robiłam ale czasami to kusilo.No i tak wpadłam na pomysl czy bym wikarow od...

Ja lubie Piotrka a on lubi mnie.Czy to nie dużo?bardzo dużo i to chyba wystarczy prawda?bo to chyba idzie w nie za dobrą relacje a nie chce popelniac jakiegoś...

Podobno w pracy jestem ulubienicą …koleżanki z pracy.Ok ja to rozumiem.Niby fajnie ale z drugiej strony nie za bardzo bo jednak zajelam miejsce innej laseczki...

Oto lista naszych ulubionych utworów, o których obecnie marzymy:Znalazłeś idealnego mężczyznę, wymarzoną suknię i najbardziej romantyczne miejsce. Co teraz?...

Biorę ślub!Wszyscy mówiliśmy to w pewnym momencie po zaręczynach, prawda? A może to tylko ja. Tak czy siak, kiedy mój partner sześciu lat w końcu zaproponował, że...

1Umieszczenie ubioru na zaproszeniach na ślub to przydatny sposób na podkreślenie tonu, motywu lub nastroju, które chcesz mieć na swój wielki dzień, ponieważ twoi...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..346 347

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin