.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mysli-wypowiedziane", strony 31 - 45 z 2572

Czemu nikt mi nie ufa??? A czemu ja tak sciemniam kazdej napotkanej na drodze zycia osobie!! I za to wlasnie oberwalam!!! Poraz drugi!! Oberwalam oczywiscie od...

czy mozna byc zakochanym w 2 osobach?? jak wybrac?? ktora isc droga?? gdzie skrecic?? co robic?? sama juz nie wiem co robic,co wybrac... wolalam POMOCY nikt...

Codziennie nachodzi mnie tysiące nowych mysli i z tyłu za soba wiele pozostawionych. Które daja o sobie znać. Nie umiem nadązyc za tym wszystkim. Moje słowa nikomu...

Każdy dzien jest coraz wiekszym koszmarem. Nie wiem jak to wszystko sie podotczy. Ale jak dla mnie to ja juz mam dosc poprostu dosc! Wszyscy przeciwko mnie. To nie...

Nie ma nic tak pieknego jak posiadanie przyjeciela wiernego. To jakis sens, czy kolejny moj bensens? Nie to jest zycie. A ja tak bardzo boje sie utraty kogos...

siedze i pierwszy raz od dluzszego czasu w moje mysli wkrada sie to glupie uczucie. sam tez pewnie je znasz. tak to niepewnosc. zaczynam nabierac watpliwosci odnosnie...

http://1ama.za.pl/Transmutacja.html Transmutacja Poziom 1 (poziom 1 oznacza że 1 klasa uczniowska) Co to jest Transmutacja ? Słowo transmutacja pochodzi z...

dzisiaj podam tu kilka złotych mysli :D 1. Ciagła przyjemnosc przestaje byc przyjemnoscia. 2. Bywa iż soba zdumiewam siebie. 3. Coz za oszczednosc czasu,...

Nie moglam wczoraj wysiedziec w domu, rozne mysli klebily mi sie w glowie, a ja nie bylam w stanie odczytac chociazby jednej z nich. Przekrzykiwaly sie nawzajem, wiec...

koszmarny dzien dzisiaj był - naprawde. jak z czeskiego niemego filmu..wszystko lecialo mi z rąk, nic sie nie udawało i jak na zlosc kazde wypowiedziane słowo...

Witajcie:) Każda z Was z pewnoscia wie, że w harcerskim roku jest taki szczególny dzień, w którym zapominamy o wszystkich drobnych i mniej drobnych sprzeczkach,...

Weekend jest moj i to bardzo dobrze bo nie wyrabiam juz.Te mysli kiedys naprawde mnie zabiją.O co chodzi?o to co juz mnie jakis czas gnębi.Piotrek i Rysio.Wiedzialam...

http://jestemzolza.pl/uploads/2017/5/1496165216NNPb7e.jpgNie wiem co w tym faceci mają.Na badoo jestem zarejestrowana ale juz az czasem brak mi checi wchodzic.Co 3...

No...to co napisze to bedzie bardzo duzy szok.Ja sama sie tego nie spodziewalam.Jechalismy autem,chcialam by mi to wtedy wyjawil.Zrobil to w domu i mu bardzo za to...

Czemu mi jest smutno?pisalam juz wczesniej ze jest cos co mi Piter nie chce powiedziec co dotyczy jego.I o to wlasnie chodzi.Wystarczylo mi napisac ze jest mi smutno...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..171 172

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin