.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "niby", strony 31 - 45 z 11240

Niby optymistka.. Każdy mnie taką zna. bo taka jestem.. Co ja na to poradzę? Cieszyć z życia się trzeba ^^ No ale często te ehh.. Wieczory, samotne.. Te moje...

Ale jednak jakis inny od tych poprzednich. Moze dlatego, że razem z moim "mężem" przygotowaliśmy obiad, który bardzo pozytywnie zaskoczył moją mamę... Ona ostatnio...

wczoraj z kumeplą poszłam się przejść. Spacer był całkiem miły lepsze to bynajmniej od siedzenia w domu o naprawde o stokroć lepsze. I usiadłyśmy sobie na ławce niby...

tiaaa, niby pisze i nic sie nie dzieje, ale przeciez jeszcze caly czas jestem na PUMie, bo przeciez nie moge nie chodzic na PUM, nawet jesli mam mgr na glowie w...

Niby jesteś Niby blisko Niby kochasz Niby wszystko Niby zawsze.

"...Bo całe nasze życie to To nie te długie lata a Tych kilka krótkich dni i tych parę chwil z których niby nie wynika nic..."

Nie chce być tu tylko gościem (wystarczy ze gościem jestem na lekcjach;P) Ale są miejsca gdzie chciałabym gościem być. Mam na myśli nasz sąsiedni kontynent i moze...

bez wyobrażni wymyślił sobie ją niepowtarzalną,niezwykłom,tajemniczą gdy opowiadał o niej dreszce i złość ogarniala mnie,pragdelam żeby w końcu zwrucił na mnie...

jakis dziwny czas nastaje ostatnio... i cos mi sie wydaje ze to przez nadchodzace wakacje... niby czlowiek powinien sie cieszyc a jednak jakos dziwacznie do tego...

To co przezylam dnia 21.07.Wiadomo jacy sa w wiekszosci faceci prawda?no wlasnie.Hmm kurcze...zaczynajac od poczatku.Jestem dziewczyna do towarzystwa.Nazywajcie mnie...

niby dlaczego przy korycie mają cały czas zmieniać się te same świnie? ... które "chcą zrobić coś dla ludzi", i które "chcą dbać o sprawy zwykłych ludzi" ... to jest...

Ju tylko 5 spotkań do końca sezonu 2018! Trzy mecze rozegramy w 2.lidze Siernieczka, dwa spotkania mamy jeszcze w ekstraklasie BLPN. W ALSP właśnie dziś zagraliśmy...

Sama nie wiem co z tym faktem zrobic.Jest niby fajnie a potem bach i cos mija.Moze ja juz sie nie nadaje na zycie z facetem,prywatny sex?nie wiem ale czasem sie...

https://www.kiep.pl/img47/2014/11/23/1416765472platnosc2.jpgNie rozumiem co Katowice maja do Sosnowca.Piotrek tez cos gada na ten temat.Niby historie opowiadali ale...

http://content.erohumor.pl/PvC9jRptbPa3/image.jpgPrzyznaje ze to obrzydliwe...tzn hm moze nie lizanie bylo a wąchanie.U mnie i Rysia.Obrzydliwe bo nikt tak mi nie...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..749 750

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin