.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "uroda", strony 451 - 465 z 474

Dziewczyny wychodza z jeziorka Staja przed chlopakami -Ha ale smieszne!Normalnie zaraz Cie zabije!-powiedziała Aga -No ale wierzysz?-Tom -Niech Ci bedzie...

Czasami uda wymyślić mi się jakiś wiersz! A ostatnio wymyśliłam życzenia: Dużo zdrowia i radości, Dużo szczęścia i miłości i obfitej pomyślności! Niechaj...

Piękno kobiety Zrozumieć to nie sposób Spojrzenie uśmiech jakiś gest Sprawiają ze Miłość w powietrzu się unosi Hipnoza , czar a może widok Który tak cudny...

Co znaczą kwiaty... Amaralis - jesteś wielką kokietką. Aster Biały - jestem szczęśliwy widząc, że jesteś kochana. Aster Czerwony - kocham cię bardziej niż ty...

Chodz już zapewnie wiecie (choć zapewnie nie wszystcy) uczęstrzamy do Kłodzkiej Szkoły Przedsiębiorczości.Nasza wychowawczynią jest Pani Beata Lisowcz, która uczy...

:*:* pisze bo mi sie nudzi a przed chwilą oglądałam bloga Mariolki mojej kochanej a ona tammiała taki śliszny tekst rzuce wam go tu Każdy myśli, że do...

Isnieje taka plotka, że ładnym łatwiej. Czy to prawda? No coż nie będę zaprzeczać, że uroda zawsze pomaga - a nie przeszkadza, jak niektorzy sądzą. Zawsze można...

Z serca płyną te życzenia: W datę Twego urodzenia Zdrowia, szczęścia, pomyślności, Sto lat życia, moc radości! Zdrowie wiecznie niech Ci służy, Uśmiech stale...

hmmmmmmmmmmmm..................Założyłam ten blog z nudów, mam wolne i siedzespę w domu wiec przecież nie będę się uczyła bez przesady. Nie wiem co tu pisać bo nie...

Dzień jak codzień a może kolejny dzień który jest inny bo jesteś ty. Staram się zmieniać swoje nawyki dla Ciebie, mówić Tobie o rzeczach które zawsze pozostawały...

Fazy Księżyca Powodzenie operacji magicznych, które wykonujemy, zależne jest w dużym stopniu od fazy Księżyca. Klasycznie wyróżnia się cztery jego kwadry: pierwsza...

Dlaczego całe życie jest takie skomplikowane, dla czego nie może być jak dawniej w latach dziecięcych, kiedy nie miało się żadnych zmartwień nie cierpiało się przez...

ElOoP kOfaNi co u fas ..... eee kamy ?? ...3 spoko to znaczy ze nie podoba wam się mój blog ?? to staraszne ale dosyć tych ...y.y.y rozczyleń ?? mój dzisiajszy dzień...

"Kazdy mysli , ze do szczescia potrzebna jest uroda. Lecz w zupelnosci wystarczy milosc, serce i duszy pogoda" Była młoda ... Ładna ... Zgrabna... Porządna...Chcial a...

" BAZYLE " KALI REFREN " Sa i swinki ktore tylko ciagle chca drinki jak widza piwo to robia glupie minki dobre sztuki wypinaja tylki a bazyle jak zwykle w...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin