.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "antonia tom boxer", strony 5206 - 5220 z 5221

Wtym samym zsie toczy się rozmowa miądzy dziewczynami. - Ja chba powoli przestaje lubić ten zespół [Monika] - Taa ja też. Wpolsce to byłyśmy oryginalne że takiej...

BRAVO: Jakie jest wasze, drugie po płycie największe marzenie ? GUSTAV: Koncert w Tokio! BILL: Tak, to zarąbiste miasto TOM: Zagrać tam to by była jazda ! BRAVO:...

Hej to mój nowy blog tym razsem o Tomie a propo newsika czytałam wywiad co Tom powiedział:Nie zaprosiliśmy ich to tata tych dziewczynek nam kazał wziąść ze sobą te...

Gdy weszłam do domu wszycy juz spali. Więc rozebrałam się cichutko i poszłam do pokoju. Ubrałam się w piżamkę, wymyłam i nawet nie jadłam kolacji, bo nie byłam...

JEDNA Z NIEMIECKICH GAZET PRZEPROWADZIŁA WYWIAD Z Tokio Hotel NA TEMAT ICH TRASY KONCRTOWEJ Z POLSKI ZESPOŁEM BLOG 27: YAM:TEN ZESPÓŁ W NASZYM KRAJU NIE JEST...

Przepraszam ale dowiedziałam sie że Tokio Hotel mieli wypadek niektórzy tweirdza że to plotka inni że nie. Są w ciężkim stanie...oto artykuł z Yam'a (niemiecka...

Apel w szkole był strasznie nudny a poem młodzierz rozeszła się do klas. Magda i Monika uległy wielkiemu zdunieniu gdy do klasy weszli Tom i Bill . Ale to jeszcze...

bywajac na uczelni czesciej niz zwykle... ostatnimi czasy znaczy... takiez dziwne tom spostrzegl rzeczy... ilez to razy rozmowy z fumflami z uczelni prowadze tylez...

Witam Ponownie!! OTO NIESPODZIANKA Udostępniam link do najnowszej płyty (składanki) ImprESKA Vol.6 -2006- Możecie ssać ile wlezie same najnowsze hiciory!! >>DOWNLOAD

Cześć wam, jeśli wogóle nktoś to czyta, mam nadzieję, że komentów się trochę nazbiera :) pod wcześniejszą notką było bardzo mało... szkoda mówić, ale dziękuję Oli...

Haha a co do happy gril ja mam smieszne nazwisko haha karaa nie mysl jedyna osoba za ktora swiata nie widze to mij kofffany georg i biluś ostatecznie tom z th nie...

Tom: Nie wyobrażam sobie życia bez Billa. Jesteśmy nierozłączni, odkąd śikaliśmy w pieluchy. To piękne miec kogoś tak bliskiego. Bill: Kiedy rano opowiadamy sobie...

Następnego dnia rano obudziły się gdy rodziców nie było. Okazało się że w lodówe jest zupełna pustka a na stole są pieniądze. Więc postanowiły iść na zakupy ....

Wiecie że Bill jeszcze nigdy nie spowiadał sie w kościele. BILL:Często kłamię ale nikt się nie orientuje bo jestem w tym dobry. TOM:Mając 14 lat wjechałem autem...

Nazywam się Malody Parker... w tym roku ide na czwarty rok nauki w Durmstrangu, mam brata w moim wieku (Alana), trzech przyjaciół (Mike, David i Tom), dwie...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin