.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Rodzinka", strony 571 - 585 z 585

Spotykam się z Wami już troszkę czasu a nie wiecie o mnie nic :) więc mam na imię Izabela, ale wolę jak się mówi Iza, Izka, itp tylko nie Izabelusik, Izabelka jak ma...

Rodzinka była i wcale nudno nie byłoD Potańczyłał sobie z kuzyneczkami i było na prawde lolowo, dopóki nie przyjechała ta moja 9 letnia kuzynka:( O Boże myśłałam że...

Te 10 dni w Alpach było cudowne. Kiedy mieliśmy ochotę być sami braliśmy opiekunkę do Natalii chyba nie będzie mieć nam tego za złe. A teraz musimy wracać do...

Popoudniu przyjeżdża do mnie rodzinka:(nie zbyt sie ciesze, no bo kuzynki to są młodsze ode mnie i nie bede miała cio z nimi robić:P szczególnie z jedną bo się uważa...

Dosłownie było jak w bajce, uklęknął i powiedział „wiem, że zepsułem sprawę nie odzywając się do ciebie. Ale chcę żebyś wiedziała, że bardzo tego żałuję, wiem...

Siemqś kochaned skarby :))) Ta nocia będzie krótka, bo chciałam tylko napisać, że już jest lepiej ;)))!!! Mam gut humoreq i w ogóle jest cacy :D!!! Praktycznie to nie...

Tydzień po powrocie z Austrii w skrzynce znalałam list, bardziej wiadomość bo był dość krótki, nie przekraczała 5-6 linijek. Był zaadresowany jedynie imieniem i...

Mam na imię Paulina, mam 16 lat. Chodzę do gimnazjum w Olsztynie, za miesiąć kończę 3 klasę. Jestem wysoką, szczupła brunetką z ciemno-brązowymi oczami i śniadą...

Witam! hmm.. Od czego by tu zaczac?? Tyle sie juz wydarzylo przez niespelna 22 lata zycia... Historia w skrocie: ...Przez wiele lat wiodlem sobie mile i beztroskie...

ogólnie wyjazd mój rozpoczął sie w poniedziałek :] znaczy sie miało być tak że mieliśmy jechać z redakcji ekipą do Brennej piątek - niedziela, potem na noc sam bym...

nienawidze... Ja nie moge... mam dość... nie wiem co z sobą zrobić... :| Kasia nie chce już mojego towarzystwa... ok... chcesz, to masz... w sumie to niedlugo...

huraaa dzisiaj jest wigilia fajnie bo spedzamy ja u dziadkow cala rodzinka...jestem cala happy i nie moge sie doczekac mikolaja ciekawe co ten czerwoniutki grubasek...

- Słyszałam o tobie dziwną historię – zagadnęła mama - O mnie? - Tak, o tobie. Co teraz omawiacie na fizyce? - yyy.... Na fizyce? No tego.... –...

Jestem i muszę wziąć się w garść. Po pierwsze zaczął się styczeń(kurczę, jyż 13 dni temu), a po drugie to ja nie zaplanowałam w zwiążku z tym żadnych postanowień....

Więc w 2001 roku wybraliśmy sie do Francji Seatem Cordobą. Droga do Francji była luxio ale z powrotem już nie bardzo...:/ w okolicach Norybergi na zjeździe wjechał...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin