.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "czytac", strony 46 - 60 z 433

Dzien wcale nie byl pochmurny i zimny porywisty jak powinnien . Ciemne chmury nie grozily deszczem porywisty wiatr nie swistal po cmentarzu .Typowy majowy dzien...

Hmmm jest 14:00 .... i coz pisze ta notke xD :D .. Z rana bylam w lesie ajc ile tam jest komarow az mialam ochote kazdego z osobna zlapac w reke i zgniesc...

Witam ;) taaa :) wiem ze juz trochu pozno ale dopiero niedawno co skonczylam czytac ksiazke ;] . "gdzie jest Jennifer ? " Anny Casidy ;] zajebista ksiazka chociaz po...

**** Ile razy oczy Twoje będą czytac smsy moje, Tyle razy wspomnij sobie, że się bardzo Kocham w Tobie! Jesteśmy zawsze razem, mile upływa nam czas. A gdy praca...

Kultura niska Kultura wysoka masy elity Ostatnio mam wyjatkowo dobry humor, dlatego tez notki pisze tak rzadko. Nie odpisalam tez jeszcze na Wasze komentarze,...

Calkiem niedawno na lekcji jezyka niemieckiego, ktorego to lekcje sa raczej zajeciami ogolnorozwojowymi, a nie tematycznymi dowiedzialam sie na spolke z polowa mojej...

Waleria Komarowa w książce "Jesienne Ognie"wykazała się niezwykłym talentem jeżeli chodzi o tworzenie postaci.Książka opowiada o zakazanej miłości i Świecie w którym...

O tym, ze do szkoly uczniowie chodza glownie po to, zeby nauczyciele mieli co robic dobrze wiemy od dawna. Teraz mozemy tylko poszerzac te wiadomosci. Otoz...

Jeśli chcecie się dowiedzieć, jakiego rodzaju reality show oglądają elfy i demony oraz czego najbardziej potrzebuje Harry - trafiliście pod dobry...

Może zacznę od tego, że mój szablon nie jest oryginalny, może odstraszac ludzi i ogólnie jest ściągnięty ze strony ponieważ nie potrafię tworyc takich szablonów....

nie nie nie nie nie nie la la la la la la nie nei nei nei nie nie la la la la la la nienawidze sie nienawidze swojego zycia Jestem glupia i bez powodu jade...

Witam! No to już druga notka xD No jestem mile zaskoczona że pod pierwszą notką miałam aż 6 komentarzy myśle że dzis mogę się rozpisac i że ktoś to wogóle przeczyta...

Ciezko jest opisywac swoje wlasne zycie z ta mysla ze wielu znajomych moze to czytac .... ale nie przejmuje sie tym bynajmniej narazie .... Wszystko zaczelo sie Lat...

Nie wiem po co zalozylam tego bloga.. i nie wiem jak dlugo bede tu pisac.. i czy wogule bede ale jesli juz go mam to cos napisze.. ten blog bedzie anominowy.. ;)...

Drogi M. Nie umiałam walczyć o Twoją miłość. Poddałam się, nie wiedząc jakie będą tego skutki. Odeszłam, Ty odszedłeś , w moim sercu zasiewając ziarnko rozpaczy. Z...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..28 29

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

czytac ‹› venus anna niedzia kowskaporno ‹› blair ‹› mcr ‹› gify avatary ‹› gram ‹› lucky ‹› ble ‹› czarna ‹› melanie ‹› hack ‹› eragon erotyczne ‹› emo life ‹› rozdzial drugi ‹› gif ‹› Zimowy ‹› romance ‹› gay opowiadania ‹› numer do jastina biebera ‹› cycki 13 latek ‹› newer ‹› tia ‹› part six ‹› teddy ‹› pros ‹› paznokcie ‹› weronika ‹› mamy-siebie ‹› przyja ‹› hip ‹› miss-independent ‹› gra ‹› avki na nk site mo ‹› the fight song ‹› Snape ‹› gry escape ‹› poker texas ‹› sprawa sie rypla ‹› boys ‹› obywatel ‹› licznik ‹› kody podajcie ‹› naruto- ‹› o szkole ‹› IP jak wymazać z komentarzy ‹› rss ‹› Napoleon ‹› mindigh sun ‹› Damn ‹› 103 ‹› cal ‹› ami ‹› the sad proncess ‹› sex opo naruto ‹› kill

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin