.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "glupie", strony 46 - 60 z 351

ja pier**le , to chyba moja sprawa czy miałam czas przez `ponad tydzień` czy nie. a wam hu* do tego. także prosze mi czegoś takiego nie pisać , bo kur** przestane wgl...

Pierwszy wpis, pierwsze slowa.. Nie wiem nawet jak zaczac. Poza tym ze dzisiejszy dzien moge zaliczyc do udanych nie wydarzylo sie nic godnego uwagi. No moze procz...

o, rekord... 12000 odwiedzin...   zawsze uwazalam to za glupie, ale i tak, dziękuję :)

Baby blues minal. Tak Kochane dopadl mnie... Przez ostatnie kilka dni bylam wsciekla na siebie na D i Zuzulke i to o bog wie co!!! Siebie obwinialam ze jestem zla...

Już po sprawie. Teraz czekamy na wyznaczenie daty badania DNA, które odbędzie się w Warszawie. Koszty badań ponosi tatuś 1700zł. Oczywiście rozryczałam się jak...

Jeszcze jeden raz spotkać Ciebie, jeszcze jeden raz tonąć w niebie. Niech stanie czas nim świt jak ptaki spłoszy nas. Serce glupie serce wie ze nie ma tesknic a...

Po tym weekendzie moj gin pewnie bedzie mial mnie dosyc;p Dzwonilam dzis do niego z pytaniem czy moge brac narazie 8 polowek tego swinstwa a nie 12... zgodzil sie ale...

Cześć :) Hmm w sumie nie wiem od czego zacząć   Może od tego, że zawsze pragnęłam być szczęśliwa. Na pewno nie tylko ja :D Moje życie nie było kolorowe....

Ugryzla mnie meszka... wstretny owad!!! I to na smamym zgieciu palca! Nie dosc ze nie moge go zginac to jeszcze jest czerwonuy opuchniety i bardzo cieply. Mam...

 Hello bbz. 'Co sie stalo to sie nie odstanie' .. taak. Uswiadomilam sobie, ze tyyyyyle rzeczy chcialabym zmienic w moim zyciu i w podjetych decyzjach .. Moje...

stworzylam ten blog dla beki. ja i moja przyjaciolka jestesmy glupie. lubimy robic dziwne rzeczy. to jest fajne tylko ze wiekszosc osob mysli ze nie jestesmy normalne...

siemka :) no dzisiaj mam dobry humor oprocz tego , ze mam day off to scialem wreszcie wlosy i wygladam nieziemsko ... . Zabukowalam bilety do Transylwanii (...

Za 6 godzin weekend.Nareszcie.Jestem zbyt wyczerpana calym tygodniem aby myslec.Niech inni mysla a ja odpoczne.W sobote ide zakupy,bedzie szal cial pt Zakupy...

Chodzę tak qrwiona, ze sama się nie poznaje. Wrzeszczę , rzucam tym, co mam pod ręką(wczoraj ręcznikiem, jabłkiem i ścierka do naczyń - oczywiście w odstępach...

Ponad pol roku. Zeby wrocic jeszcze bardziej pomieszanym niz na poczatku. ;p Co prawda boje sie ze to bedzie znowu powrot na chwile zeby odetchnac i boje sie ze...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin