.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mysli-wypowiedziane", strony 46 - 60 z 2547

interesujące sentencje miłosne humorystyczne dla wszystkich cytaty

Z Ryszardem rozmawialam telefonicznie.Moja upragniona rozmowa.Tak bardzo za nim tesknie.On za mna rowniez i sam mi pisze ze juz mysli nad szukaniem jakiegos lotu do...

Jak ja sie ciesze że ze mnie taki uparciuch.Pomyslalam ze za wszystkie skarby bede sie starac o Ryszarda.Pisalam dlatego czy by mnie oprowadzal jakbym do niego...

http://marzycielki.pl/demot/0_0_0_1300283036_middle.jpgTakie mysli są najgorsze.Nie daja ci spokoju i zabieraja wszystko co masz i co ci do zycia potrzebne by...

Znow troche za mocno pojechalam Tomkowi ale nie zamierzam owijac w bawelne.Ze pomyslalam o nim z samego rana to i pomyslalam ze dam mu rade.No i dalam.Napisalam mu ze...

ChodZi o Tomka.Nie to zebym miala miec wyrzuty ale jednak troszke zle sie czuje.Z jednej stony nie moge go oszukiwac ze kiedys cos bedzie itd.Tzn on tak mysli a ja...

Co teraz robie?akurat w tym momencie?placze.A dlaczego.Brak mi szczescia i sensu zycia.Tego co powinno byc najwazniejsze.Przy piosence tylko sie gapilam na zdjecie...

http://www.temysli.pl/upload/images/medium/2013/03/0_0_0_1198945264.jpgWiem ze moze byc tak ze nic nie bedzie i bede na przegranej pozycji ale jeszcze duzo przede...

http://teslowa.pl/sites/dev.wordreaders.com/files/styles/obrazek/public/imagecdn3526802464525.png?itok=wMgJLfQlA tez mam pytanie.Mozna mowic ze cos sie stracilo jak...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150718003345uid1.jpgCo do Ryszarda.Ze jestem jego kolem zapasowym.Ze to ze nie mozemy byc razem wiec on jest nadal z zoną a ja jestem...

Tomek mi napisal ze mu zimno i sie telepie z zimna…Zaczynajac od poczatku.Nie chce byc z Tomkiem i on dobrze o tym wie.Nie raz juz mu o tym pisalam ale widac...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150830074315uid1.JPGWielu facetow takich jest.Daje szanse,nadzieje na cos czego nie bedzie i tyle a potem laska sie martw.Mam takiego...

Chodzi tu o Piotra bo zadzwonil.Nie gadalismy troche wiec dzwonil na pogaduchy.Rozmawialam z nim o R.I tez wie ze juz Tosi nie ma.A co do Ryszarda to gadalismy na tle...

Co do Krystiana…znow zaczal sie ze mna kontaktowac.Pogadac zawsze moge ale i tak juz dobitnie go zniechecilam chyba do siebie.Bylam pewna ze po swietach by...

Zaczniemy od dziewczyny.Czyli Wioletty.Po dluzszym nie bycie w Katowicach juz zbieralam sie do wyjazdu.W internecie bedac dalam sobie wpis o grupie tatuazystow.Typu...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..169 170

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

mysli-wypowiedziane ‹› siostra ‹› h2o test ‹› instrukcja ‹› mama ci muwi ‹› krzysztof krawczyk ‹› dziwny ‹› lay ‹› itachi et sakura hentai ‹› doda uprawia seks ‹› wiatr ‹› sean ‹› Lubisz uprawiac jogging ‹› MICHAL ‹› drarry yaoi fanfiction ‹› avatary justina biebera ‹› filmu ‹› dobra cipka do ruchania ‹› czerwone korale ‹› fani ‹› blu ‹› gra ‹› BUTY REEBOK ‹› justin biber baby ‹› film ‹› pizza ‹› original icons ‹› mp3 ‹› ginny i blaise ‹› puzzle room es ‹› smutna manga ‹› brat i ja ‹› kody na petpartyna nk ‹› william black ‹› wjo ‹› Kiba i Hinata opowiadania ‹› czytam ‹› kot ‹› internet ‹› wale mame ‹› sex syna z matk ‹› o karate ‹› max ‹› Small ‹› good game gangster ‹› singiel ‹› red ‹› Cap und Capper - Zwei Freunde auf acht Pfoten ‹› dan ‹› pop ‹› mlode ‹› POLSKI ‹› Zakochani-na-wieki ‹› torres ramos ‹› animal sex

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin