.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "opowiesci mojej tresci", strony 46 - 60 z 21372

Pirackie opowieści Pauliny Pierwsze wrażenie Więcej niż pozytywne. Trafił mi się fanfik do „Piratów z Karaibów”, a muszę się przyznać, że jestem fanką...

Tak, wiem. Miała być druga część Kwadratury koła. Internet się jednak zbuntował i Deszczowyjka nie mogła wkleić analizy, więc przeczytacie ją innym razem. Bardzo...

cZesc jEstem tU nOwa xD A tO wSZystkO dziekI mojEJ kAs :D  (xzbzikowanalalaxblogasek.pl).oD pAru dnI mnie nAmawiala ZEbym zaloZylla bLoGa :)) nIe...

Niewiem tak naprawdę co się ze mną dzieje...nie jestem już sobą. Już chyba nigdy nie będe. A to wszystko przez to, że jestem pieprzoną marzycielką. Co ja z tego mam,...

Bardzo chciałabym znać Waszą opinię na temat mojej biżuterii :) ... czy Wam się podoba, jeśli nie to co Byście zmienili ;) gorąco zachęcam do oceniania moich prac.....

wlasciwie to ostatnio za duzo sie dzieje... moja "przyjaciolka" przez koncert kase i chlopaka co chwila robila obrazona mine i nic powiedziec nie mozna bylo, i...

No więc. Najpierw wypada się przywitać. Chyba... -Temari!!!!-no tak. Kochana siostrzyczka. Załatwia Mi randki. Serio. Przeważnie nieudane, ale są. Zazwyczaj spacery....

i jeszcze jedna fotka dla mojej misi ;*;* Kaaa Ceee ;*;*;*

No to ja dzisiaj powiem troszkę o mojej klasie i o sobie no to zaczynam Mam na imię Radek i chodzę do piątej klasy jest nas w klasie 19 mamy odjazdową...

Kangurek to takie zwiezatko. Ale tez konkurs matematyczny. Ja dzis o tym drugim i zwiazanymi z ww konkursem refleksjami. Najpierw byla matematyka. Na matematyce...

Elo! Troszke zaniedbałam tego bloga... Bardzo tego żałuje i obiecuje poprawe ;DDzisiaj będzie notka specjalnie dla mojej Oszołomki (zamówienie zostało złożone w...

Rodzice mojej babci od urodzenia mieszkają w Miami lecz rodzice mojego dziadka przeprowadzili się z Polski. Babcia i dziadek ożenili się, a na świat przyszła Evelina...

Z Rhode Island. A co cie sprowadza do Londynu? Spedzam tu urlop. Sama? Tak.-kate dostrzegla w oczach ksieznej zdziwienie pomieszane z ciekawoscia. Zawahala sie....

No kurde usuneli mi bloga no co za lole ;] Jak juz pewnei wszyscy wiecie jestem sam i poszukujeb tej jedynej nie no zart z tym poszukuje xD ;];] Lecz malo nadal...

Pachnąca choinka, wspólnie śpiewane kolędy, karp w galarecie... A przepraszam. To nie ta bajka... Przynajmniej nie moja bajka. Już po zaparkowaniu samochodu dało się...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..1424 1425

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin