.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "sasusaku w szkole", strony 46 - 60 z 13162

W mojej szkole na strychu był poprawczak. To było prawie wiecznie zamknięte pomieszczenie. Otwierało się co dwa tygodnie, i wypuszczało wcześniej...

Ciesze sie ze komentujecie bloga i mowicie co macie dopowiedzenia na dany temat. W tej notce chcialabym napisac o pewnej rzeczy ktora mnie ostatnio bardzo...

W mojej szkole słyszałam o zdarzeniu pewnego woźnego... Woźny (Kazik) często przebywał na strychu. pewnego dnia zauważyłam u niego pewną zmianę.Od rana był bardzo...

No coż, jest sobota a ja siedze e szkole, sprawiedliwość jest na tym świecie? Otóż nie! A i tak jest 9 osób z mojej klasy, heh, w tym 7 dziewczyn. Od początku...

Jestes nowa/y w szkole,klasie lub paczce osób...Zadajecie sobie pytanie jak zrobic dobre wrażenie?To nie jest trune ale tez nie jest łatwe...Wiadomo ze znajdzie sie...

dzisiaj w szkole pisalismy kartkowke z matmy zgapiałam od juli sama mi dala tom pewnie dostane 1 a le wyrabane potem anglik zpania wiecka pytała dzieci ale mnie...

Cześć ziomy ! W szkole było dziś tragicznie ! A oto, co się działo na lekcjach : MUZYKA : gadanie o jakiś głupich wartościach nut WF...

Nastepnego dnia. Godzina 6,00... Dzwoni mój telefon..ja dopiero co sie obudziłam nie wiem o co chodzi,,, Hallo- ja Hey tu tom...idziemy razem do szkoły...Bill...

heyah... wiecie, że dziś w szkole mieliśmy TOR PRZESZKÓD?? sama się dziwię.. przecież to nienormalne... w dodatku rowerowy... na moje urodzinki dzie kilka...

Siemaneczko! Dzisiaj taki pierwszy dzionek w szkole :D Spoczko nawet było... ;D Na początku dwa polskie... Potem matma, historia, dwa w-fy i religia... xD Najlepszy...

jak pierszy dzieńw szkole bo umnie jak zwykle nudno wyobraśćcie sobie że u mnie w klaśe jest 6 dziewczyn w klaśe a chłopaków jest aż 15 moja klasa jest nawet fajna.

~~1.09.91r.~~ Siedziałam na łóżku w piżamie i bawiłam się z Bickero. Mama i tata byli w pracy. Była 6 rano. Spakowany kufer stał już na dole a klatka...

Pierwsza część opka. Mam nadzieję że się nie zanudzicie przed komputerem  Ach jaka ja jestem dowcipna...  Dobra jedziemy z pierwszym...

hej dzieki za rade Ryoko wlasnie mialem zamiar napisac ;] siedze sobie w szkolnej czytelni mam szczescie dyrektorki wraz z pania pedagog nie smigaja mi za plecami ;]...

Dziś nie byłam w szkole i moja koleżanka juz poszła do innej chyba zachwile ją skrzycze z góry na duł!!!.Dzisiaj dam piosenke Unfaithful: Story of my life Searching...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..877 878

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin