.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dawaj", strony 586 - 599 z 599

Nigdy nie dawaj napiwków większych niż 10 groszy. Podtrzymuj pocztę łańcuszkową. Stawiaj późniejszą datę na wszystkich swoich czekach. Nuć na koncertach. Zabieraj...

Oczywiście do fryzjera się spóźniłyśmy, bo gdy byłyśmy już na dole Paulina sobie przypomniała, że zapomniała komy z pokoju i musiałyśmy gnać znowu na górę. Ale...

R:Jejku nie wierze jesteśmy na miejscu... M:No,naprawdę ..... uwierz bo to prawda !! R: Jak fajnie...... a w jakim hoteliku sie zatrzymamy .. ?? M:nO PEWNIE ze w...

hejka mam naime maciek mam 11 lat i hodze do szkoly podstawej w malczycah .Należe do klubu piłkarskiego odra malczyce 2. Mam psa wabi sie max i bardzo lubi hodzici na...

Ogólnie to przedstawienie Superstar był fajny. Przyznaje że nie wzieło mnie tak jak Pawła , Alfika itp. ale coś w sobie miał :D warto było ;] no ale nasza kochana...

Ważne- nie wtapiaj się w tło, Ważne- bądź zawsze sobą, Ważne- słuchaj serca swego, Ważne- dawaj z siebie wszystko, Ważne- nie poddawaj się, Ważne-...

ten kodeks ma być przestrzegany przez tego kto wejdzie na mojego bloga a jeżeli nie będzie go przestrzegał nie będzie mógł wchodzić już na żaden blog z serii BLOG4U....

witam! miało być dzisiaj szerzej - to jest szerzej D miłego czytania D a wiec wczoraj (tj. w poniedziałek) był kolejny szalony dzień zaczeło się od tego że mnie rano...

.. weszłam do sklepu po drodze, by ten ktoś sobie poszedł. Może to wcale nie był żaden złodziej jak myślałam, tylko poprostu człowiek mieszkający niedaleko mojego...

ogólnie wyjazd mój rozpoczął sie w poniedziałek :] znaczy sie miało być tak że mieliśmy jechać z redakcji ekipą do Brennej piątek - niedziela, potem na noc sam bym...

NADCHODZĄ ! Bill: Zaczynamy ! Gustav(jęczy): Kiedy coś zjemy? Jestem głodny ! Georg: Czekam na te napalone laski ... Pierwsze pytanie przesyła Angi ! Brzmi...

Sorry, sorry i jeszcze raz SORRY !!! Notki nie było tak długo bo miałam wirusa w komputerze. Głupi debil porobił mi dziury w systemie. Ale już jestem i zapraszam do...

Witam wszystkich!! jest to mój pierwszy bloga na blog4u.pl !! poprzednie miałam na onecie ale nie było tam zbyt wiele mozliwości takze zrobiłam sobie ten. jeszcze nie...

Po całonocnej libacji budzi się rosyjski generał, otwiera oczy i widzi jak adiutant czysci jego mundur z wymiocin. Żeby się jakos wytłumaczyć generał tako rzecze do...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin