.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "avki chlopakow", strony 601 - 615 z 623

tak na wstepie sory dla chlopakow ze z jutra nic nie wyszlo ale moja matka cos nawymyslala tak ze w koncu nie wiem czy wogole do tej roboty idzie:/ by the way......

...Wstalam,pogoda byla nadzwyczaj piekna.Weszlam do pokoju obok,ale nie zastalam w nim nikogo.Zadzwonilam do Magdy ale nie odbierala.Postanowilam spardzic co jest...

Nie moglam uwierzyuc w to ze to naprawde on.Przez cala droge delikatnie szczypalam sie bo myslalm,ze to sen,ale nawet jesli za nic w swiecie niechcialam zeby sie...

>Zanim zaczne pisac to chcialabym powiedziec ze serdecznie pozdrawiam "Izus" ktora czyta mojego bloga ta nota jest dla Ciebie ***Zaczynamy*** Pewnego dnia po szkole...

i konczy sie kolejny cholernie nudny weekend.jutro do sql i na powitanie 7 lekcji i pierwszy w-f! jak ja nienawidze w-fu!!!rodzinka wlasnie jedzie do babci ale mi sie...

Hejox!!! Witaj na my new blogu ;D Aha.. Ol jee... Nie zdziwcie sie jak co drugie slowo bede gadac: Aha... Ol jee... :D Bo ostatnio mam jakiegos bzika !! Sorrx, ze...

... ale teraz nie o tym.Lepiej pomyslmy nad imprezka ktora sie nam szykuje!Nasz przyjaciel Jo Hahn konczy dzis 29 lat!!!Happy birthday to you!szykujemy mega...

"Suffering produces endurance, and endurance produces character, and character produces hope" Jest mi strasznie zimno, a przeciez leze w lozku... nie jestem w...

NAJPIERW PRZECZYTAJ NOTKE NIZEJ!!!!DOPIERO POTEM TĄ!! A mianowicie spelnili nasze marzenie i zrobili zajekurdefakenbiste grafy na scianach!!A bylo to tak:Bylysmy na...

...ale jak to oni,nieprzezyliby jesli niepostawiliby na swoim.Wiec w tajemnicy przed nami napisali swoje wersje tej piosenki.Wersja Bill'a i Tom'a byla bardzo smutna...

Siemka , chcialam wam coś powiedziec .... Chcialabym wreszcie sie szczesliwie zakochać , nie mieć zmartwień i kochać życie !!!!!!!!! Coś wam powiem Angelika M. jets...

B:Jaki jest Wasz wymarzony samochod? Tom: Ja w swoijm garazu najchetniej widzialbym hummera! Gustav:A ja forda GT40. Bill: Mnie samochody nie kreca.Ja wolalbym...

Ohhh..niebede juz dzis pisac : Siemanecko...itd..!! :D..hehe., tylko odrazu przejde do zedczy..:PP..Dzis dzien Kobitek :)) od Chlopakow z sqL dostalismy fajowe...

DO JEDNEJ Piotr miał cię za swą dziką żądzę, Jan za to, że jest piękny ciałem. Alojzy miał cię za pieniądze, Ja - zawsze cię za kurwę miałem. Zjawisko...

Cze dzisiaj opisujemy siebie nawzajem. No to tak . Ewelina (czytaj Akasha) jest spoko laska ale czasme ma zachwiania umyslu i zachowuje sie jak debilka (Akasha sry...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin