.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "Jastni Bieber-wierszyki o nim", strony 61 - 75 z 959

Wierszyki !! Byłeś dla mnie miły, Kochałam Cię szczerze, Lecz po tym, co zaszło, W Twą miłość nie wierzę! *** Było kilka pięknych...

  Dzisiaj Piątek :) Wolne... Była Dzisiaj Wigilia Klasowa :) Porobiłam Zdjęcia ;D Mam Na naszej Klasie :) W ogóle Było Fajnie :) Odwiedziliśmy Panią Z...

Wiersze i Wierszyki = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = ,,A gdy serce twe przytłoczy myśl że żyć niewarto więc ocieraj cudze oczy choć twych łez...

Ja nie pukam do Babilonu bram W głowie gra mi muzyka,w ręce mikrofon mam Nie ma takiej armi co zatrzyma mnie Sam wyważe wrota i wejde w nie... (...) Chce...

Tym razem będą same wierszyki i obrazki Niebo pełne gwiazd Nie mów nic Już nic nie da się zrozumieć Słowa zastępują łzy Już tylko kochać umiem...

Wierszyki... Cytaty... Fragmenty piosenek które lubię :) Jak macie ochotę możecie przejrzeć :) Pod drzewami - milosc posrod ludzi - milosc posrod deszczu i w...

   @@ WIERSZYKI @@ Chcę o tobie zapomnieć lecz jakoś nie mogę wciąż uśmiechasz się do mnie ciągle wchodzisz mi w drogę choć nie...

Czesc dzis moje obieanki wierszyki. I jak ale najpierw te dollsiki które obiecałam. Mam nadzieje że wam się spodobają oto: Sorry cos mi sie stało z kompem i nie moge...

  Dziasiaj dam wam kilka wierszyków na walentynki... Wkońcu dzień zakochanych już za pasem.... A ja nadal jestem niezakochana :(:(   Dzisiaj byłam z...

dzisiaj troche humorku bedzie na moim blogu i wstawie jeszce wierszyki milosne. Mam nadzieje ze sie spodobaja chociaz sasm ich nie ukladalam. No to milego...

Siemka mam dla was smieszne wierszyki: *********************************** Zrobił wilk elektrownię, lecz by prąd uzyskać Spalał w niej cały węgiel z kopalni od...

Heej =) Nazywam się Angelika. Na tym blogu będę pisała różne wierszyki =) Pozdrawiam =* *** Zawsze wierzyłam, że miłość jest zła... Że tylko ranić...

Tekst pogrubiony Dziś dodam kilka wierszyków i mam nadzieje ze sie wam spodobają:D No to zaczynam 1.Juz dwunasta na zegarze Wszyscy ludzie snem zaklęci ...

No więc tera kombinuje z ruszającymi sie napisami ale ten język cyferkowy jest strasznie tródny przynajmiej w tych sktyptach..... ale spoko to maiło byćw takiej ramce...

Zimno mi w łapki ... Zimno mi w nosek ... Zimno mi w plecki ... I stópki bose ... I tak sobie myśle ... Gdy zimno na dworze ... Ze tylko ty...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..63 64

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin