.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "maciek", strony 61 - 75 z 625

Ta męska duma.!Ta cholerna męska duma.!W ogóle się dziwię, po co ja to wszystko piszę.Piszę sobie tak kolorowo, optymistycznie a ten odpisze jak z dupy.Nienawidzę...

cieszy mnie fakt, że prawdziwa przyjaźń potrafi dużo przetrwać. bo czy wszystko to się jeszcze okaże. fajne jest te ciepłe uczucie w sercu po rozmowie z ukochaną...

Dziś nic się prawie nie działo oprócz tego że dostałem z informatyki 4-.Więc opisze chłopaków z klasy.   Krzysztof B-gruby,nawet mądry,Z w-f jest niezły.Jak mu...

Tradycyjny wstęp czyli siema. Zacząłem dzisiaj dzień z humorem ponieważ przed lekcjami w szkole, wymyślaliśmy z chłopkami kawały o kimś z klasy. Ja wymyśliłem...

Haaaa ; D Dominika pisze.! Czekaj, czekaj, bo ja nie wiem czy ta notka się doda ale chuj.! Piszę. I jestem z siebie naprawdę dumna. Wiem, wiem, być w 1LO i być z...

cześć!;D Zaczęło się dopadłaa Izz wielka nuda. Czasem zastanawiała się po co ludzie pytają się: co taam?, jak leci? i w końcu najbardziej znane:Co porabiasz. Musiała...

Nie zbliżać się bo rozpierdolę komuś łeb.   Cóż, Tomasz się odezwał.Nie narzekam, jest spoko.Maciek mi bajeruje.Nie jest spoko, aczkolwiek, że ma...

NIEBEZPIECZNA  ULICZKA     -  ...

NIEBEZPIECZNA  ULICZKA     -   {ROZDZIAŁ  VII,  ROZDZIAŁ ...

Tak sobie wpierdzielając jeszcze nawet ciepłego kurczaka z rożna, który myślałam, że po dwóch godzinach już jest trochę przyzimnawy jednak szczerze się zdziwiłam,...

No więc tak, nie było mnie przez dłuższy czas, około 2 mies [ ! ] Ale już jestem ^. Osatnio przypomniały mi się dwie rozmowy pomiędzy Aleksem i Panią Dybałą oto...

niektórych osób, po prostu nie chcielibyśmy widzieć w takim stanie. nawet nam się to nie śniło, nie marzyliśmy o tym, ale czasem po prostu ten widok zaskakuje....

Na 8:55 lekcje. Się nie spóźniłam. :> Wstałam o 7, umyłam sobie włosy, wysuszyłam, ułożyłam ładnie, ubrałam się, spakowałam książki, wzięłam słuchawki i wyszłam....

Weekend naprawdę pozytywnie spędzony. A tak szczerze to chyba tylko sobota, niedziela pozostaje niezbyt przyjemna... Sobota 4 września oczywiście trzeba było ruszyć...

No więc zaczęło się tak :   Planowałam, aby zrobic grilla dla paru osób z naszej klasy, jak się okazało , to grilla nie było, ale za to przyjechały 4 osoby ;...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..41 42

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

maciek ‹› laser ‹› sky ‹› kochasz inna ‹› ino ‹› karolina ‹› lew ‹› z tata ‹› kapi hospital info ‹› bill opowiadania ‹› matka ‹› e-praca ‹› znaczenia ‹› justin bieber bez spodni ‹› kim ‹› cheap ‹› cisza ‹› sexy ‹› atina ‹› eski ‹› theory ‹› krew ‹› ana pro ‹› wakacji ‹› Magda M ‹› hunter ‹› galaxy life ‹› jak zdobyć szafiry za darmo w grze pet party ‹› pogoda ‹› niechce ‹› pet ‹› Owlosione cipy tapety ‹› bob ‹› wiersze na dobranoc ‹› anita sokolowska ‹› karate kid ‹› pomara ‹› graphic ‹› 100 ‹› porno ‹› luna harry ‹› kody na aqw ‹› numer biebera ‹› panna n ‹› youtube ‹› fantasy ‹› leci ‹› zaproszenia ‹› kobiet ‹› Vanessy ‹› red lion ‹› lez ‹› akatsuki pein ‹› fajnie ‹› ero opo

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin