.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "moj nieszczesny pamietnik", strony 61 - 75 z 338

Witam was.Pewnie nie bedzie was duzo na mojej stronie,ale chce pisac tez dla siebie.Bo ławiej jest życ, gdy komuś opowiada sie o tym co sie czuje.Zawsze jest nadzieje...

Witam was.Pewnie nie bedzie was duzo na mojej stronie,ale chce pisac tez dla siebie.Bo ławiej jest życ, gdy komuś opowiada sie o tym co sie czuje.Zawsze jest nadzieje...

Witam was.Pewnie nie bedzie was duzo na mojej stronie,ale chce pisac tez dla siebie.Bo ławiej jest życ, gdy komuś opowiada sie o tym co sie czuje.Zawsze jest nadzieje...

Witam was.Pewnie nie bedzie was duzo na mojej stronie,ale chce pisac tez dla siebie.Bo ławiej jest życ, gdy komuś opowiada sie o tym co sie czuje.Zawsze jest nadzieje...

Kolej na ciebie. Niby delikatnie zaczynam ocene. Wchodze na bloga. SZablon ? taki seee ale nie widziałam go nigdzie, wiec pluss. Czy pasuje do bloga ? chyba tak.....

Sorry ale przeniesiemy bloga na inny adres ten blog ma dla nas za mało opcji TO JEST NOWY BLOG Kitka i Pati

No to zaczynamy, troche to potrwalo, ale wkoncu moge cie ocenic. Szczerze??? Szablon wogole mi sie nie podoba, zadnych ladnych kolorow i pasujacego...

O ile dobrze pamiętam to miałam napisać swoje plany życiowe :) Oj ... jak to powaznie brzmi :) No wiec co do tych planow to ostatnio sie zastanawialam nad nimi i...

We live, as we dream - alone. Pierwsza notka...tak jak juz pisalam to jest moj pamietnik i naprawde nie obchodza mnie wasze niegrzeczne komentarze. Milej mi bedzie...

Nastepna ocena. Nie wybrałaś czy pkt. czy fistajl no wiec ja wybieram. Niech bedzie punktowa :) SZABLON: Nie mam zastrzerzen. Jest na zamowienie i...

Ocenka nastepnego bloga. Hmmm. niech bedzie fistajlowa. Szczerze to sama nie wiem czy to pamietnik czy to powiadanie wiec trudno... Szablon. Pasuje :) Avek tez...

Rozumiem ze mam wybrac czy ma byc to fristajl czy pkt. tak? No dobrez to niech bedzie fristajl. zaczynamy ocenkeeee.! Pirwsze wrazenie to.. dziecinna... laleczka....

Hejka! Jestem Magda, i......kocham konie!Będę tu opisywać swoje życie <3Historie z końmi zaczęłam, gdy miałam 7 lat.Razem z moją przyjaciółką, która zrobiła ten...

Przenoszę blogaskaAktualny jest pod tym linkiem: KLIKJakoś za mało tu opcji było,Papatki :*

SIEMA! Ten blog poświęcamy wspomnieniom z gimazjum. Piszemy pamietnik od 31 września 2008, chodzimy do gimnazjum w Koszalinie. Jesteśmy w klasie matematyczno...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin