.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "siemanko", strony 61 - 75 z 1055

nogi wchodzą mi do dupy. dlaczego ? bo jechałam 25 km w jedną stronę do Dominiki. aaaa ! umieram ;x i niestety z Łukaszem widziałam się tylko przelotem, a nasza...

Siemanko, siemanko ! :DTak więc, zaniedbałam, wiem, wiem, ale zupełnie brakowało mi mocy i chęci. Przez myśl przeszło mi nawet usunięcie bloga, ale uznałam, że sporo...

Siemanko. Jest idealnie, będzie idealnie i musi być! Kocham żyć dla muzyki, to taki ciężki narkotyk od którego nie mam zamiaru nigdy się uwolnić. Płakaliście kiedyś...

Siemanko. ;* Dziś jadę przed 19 do harcówki spać, "żeby jutro rodziców nie budzić o 4 rano". XD Fajna wymówka, no nie. ?  ;p Będzie faaajnie. :> Mam...

Siemanko. ;* Dziś pojechałam z rodzicami i Gabi {młodsza siostra} do Skopania do ciotki. Wzięłam gitarę, bo ona gra i mi miała pokazać różne chwyty do prostych...

Siemanko . ;* Tra la la la la la la . XD Nie wiem co pisać . XD Bo ten , no .. Stwierdziłam , że dziś pierwszy dzień nowego miesiąca , więc coś napisze . To pisze ....

Siemanko. ;* Łiii. !! :D Mam gitare. ! Kupili mi. ! :D Na urodziny (które są już za 2 dni) . :D A teraz więcej. xd Dostałam gitare akustyczną. Z wbudowanym w nią...

Siemanko. ;* Ha, no i wiedziałam, że nie będę pisać codziennie. XD Z wczoraj na dziś mieliśmy nockę drużyny. ;D Ale ja kocham te nocki. ;* Przyznam się, nie chce mi...

Siemanko wszystkim!! Wreszcie długi weekend!!Mam troszkę czasu,by usiąść i napisać notkę!!Widzicie po temacie,że ja już zaplanowałam sobie ferie. Razem z mamą i ze...

Siemanko. ;* A więc zacznę od rana. xd Jak codziennie, budzik zadzwonił mi o 6.00 xd Ale oczywiście wstawać mi się strasznie nie chciało. Byłam strasznie śpiąca,...

Siemanko. ;** W ten wtorek byłam w Oświęcimiu. Dokładnie Auschwitz i Birkenau, ale to chyba oczywiste. ;p Byłam w szoku. To wszystko, cały obóz koncentracyjny...

Siemanko to będzie mój drugi wpis na blogu ^^ Nie pogniewacie się że opowiem o moim dzisiejszym dniu?? Jak nie to fajnie :D Zaczęłam nową szkołę i mam bardzo fajne i...

Co tam czemu nikt nie pisze komentarzy

` wstepnie, nazywam się Sandra [sesia], zajmuje się fotografią oraz lubie śpiewać.. na tym blogu, będę opisywała jak minął mi dzień, oraz po wrzucam kilka opisów na...

Siemanko ludziska ;** .  Tak, długo nie pisałam, wiem o tym. Szczerze mówiąc to się już parę razy za to brałam, ale wyszło jak wyszło. Czyli nic nie wyszło .xd...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..70 71

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin