.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "fashion szablony", strony 7591 - 7605 z 7617

Dodatki na bloga Siemaneczko słoneczka PPP co tam?? my new mylog jest jeszcze brydki ale to po feriach się zmieni umiałam wkleić tylko muze ale nie wiem...

Siemkaa Co tam witam na nowym blogu:*:* pisze bo sie nudze padło mi Gadu:( Co u was ? Zaczely sie ferie wszystkie dzieci czekały na nie:*:* Ja jade do wawy i...

Witam państwa bardzo serdecznie!! Dzisiaj trwa dzień drugi mojej diety cud którą sama wymyśliłam xD... A mianowicie polega ona na głodzeniu się i nie...

Kochanie jestes moim Miłosc to piekne i głebokie uczucie!! Wierze że 80km nie będzie bariera nie do pokonania...

To coś dla tych którzy mają ochote się zabawyć... Może wygląda ponuro ale wygląd nic nie znaczy...chciałam tylko zrobić admosfere...

SIEMQA! Dzięki za wszystkie e-maile i komentarze! Mam nadzieję, że będzie ich co raz więcej! Piszcie jak tam wasze ferie (najlepsze listy opublikuję) Mój Pikuś jest...

Pozdrawiam wszystkich serdecznie a szczegolnie moją klase!!!!

Hej! Jestem Natala, mam 13 latek. Interesuję się Informatyką, Tańcem, Muzyką, i Malowaniem... Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba! Wpadaj tu często i oczywiście...

Jestem Paulina a to moj nowy blog i zwierzak Dodatki na bloga Ma na imie Luluś(fajnie nie?)Zapraszam do komentowania!

Siemkanko! Jak widać to ja cały cazs zmieniam szablony;Ash wreshcie znalazłam ten którego zawsze szukałam;D Bo ten szablonik miała kiedyś koleżanka mojej siorki i mi...

Dodatki na bloga Dodatki na bloga Dodatki na bloga Dodatki na bloga Dodatki na bloga Dodatki na bloga ...

Dodatki na bloga

href="http://www.bloguj.za.pl" title="Dodatki na Bloga, szablony, avatary"> Hej! Jestem Paulina. mam 12 lat. Interesuje mnie teniec i muzyka. Kocham Tokio Hotel. Mam...

Uwaga! Już niedługo 14 II czyli WALENTYNKI Więc sprawdź na ile procent do siebie pasujecie!

Cześć! Jestem Natala. Oto mój blog. Mam nadzieję, że Ci się spodoba... Codziennie znajdziesz tu coś nowego (fajnego) Możesz pisać (w komentarzach) życzenia, do...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin