.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "mat", strony 751 - 765 z 831

No i mamy 20 odcinek!! jubileusz a tak serio to musicie podziękować Marcelinie bo to ona mnie namówiła, żebym dodała. Co ja miałam napisać...?? Aha Evelajna:...

kobiety Obudziłem się trochę po dziewiątej .Co jak na mnie było cholernie wcześnie Właściwie to pieprzony środek nocy No cóż ostatnimi czasy jakoś nie ciągnie...

Jestem z nowym odc! :D Muszę wam powiedzieć, że zaczęłam pisać pamiętnik.. ciekawe ile wytrzymam, ale motywacje mam. Nie wypowiadam się na temat tej plotki co Bill...

Raven i Denver zeszły na dół na kolację. Tak jak mama Raven obiecywała, będzie rozmowa. Gdy już zjadły kolację mama zatrzymała Raven -Raven, przemyślałaś swoje...

H2K - Summer Of California (Basslovers United Remix Edit) Lisaya vs. Petersen Meets DJ Deraven - Embracing Sunlight (DJ Space Raven & Mat Silver Remix) Mayumi...

No i jestem, zachrypnięta i z katarem... Jak wam się podoba nowy szablon? Dzięki za wszystkio komenty choć jest ich mało.. zastanawiam się czy ktoś to jeszcze...

Ahoj! :D Jak tam pierwszy tydzień szkółki?? Mi się na razie nawet podoba, ale nie wiem co będzie dalej... :P Dziekuję za wszystkie komenty!! Notka z buziakami dla...

Siadasz przy tablicy… Czujesz bicie swego serca, Łomot, niczym uderzenie młota w kowadło, Dreszczyk emocji, stres aby nie polec Początek, klasyczne...

Siemka...:) Czemu nikt nie skomentował...?? Chociaż ein komentsh...:( Ok miejsza z tym mam nadzieje ze dzis sie postaracie o skomentowanie bo ja dzis wam...

Tylko CHUCK NORRIS potrafi wyjsc dzisiaj a wrocic wczoraj:D ~ wera +|- Czak noris jest jak wódka nigdy nie wiadomo kiedy kopnie!!!!! ~ Magda +|- tylko Chuck...

1 września 1989r. wtedy właśnie urodzili się Ci co goszczą w sercach milionów europejskich dziewczyn.. . Bill i Tom Kaulitz kończą dziś 18 lat.. Z tej właśnie okazji...

Nio wiecie,że 3 września  znowu idziemy do szkoły!   Dla Mnie to całkiem fajnie bo długo niewidziałam sie z kolerzankami i kolegami.   Troszke...

Dziewczyna z drugiego końca Polski. Gdynia -> Ełk 281,27 [ w linii prostej ] To w zasadzie nie jest tak daleko - bliżej niż do Krakowa czy...

przy co nocnym rytuale kąpania sie zawsze przychodzą mi do głowy różne dziwne rzeczy.. może nie warte opisania, ale z nudów czemu nie, skoro już mam bloga to...

ciekawostki Avril Ramona Lavigne urodziła się w Napanee, małej, spokojnej miejscowości w Ontario (Kanada). Jej rodzina była bardzo wierząca, toteż...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin