.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "animacje z hannah montana", strony 76 - 90 z 1752

hejoo . dzisiaj w klasie robiliśmy mikołajki . ;d fajnie było, taka atmosfera .. nie umiem tego opisać . ;] wprawdzie dostałam normalnie super prezent; dwa notesy i...

Buuu, dawno mnie nie było. Pff, koszmarnie. Jestem nadal sama. Staram się tym cieszyć w sQul mi wychodzi, latam jak walnięta z Kamą i Żaba [Żaba, ksywa Rafała xD, ma...

Co Gorsze??? Głosujecie w Komentarzach. ;* Numer 1 Powyżej. CZY Kristen Stewart Jako Hannah Montana w Serialu ''Hannah Montana''

                                  ...

Drodzy czytelnicy, piszę do tych którzy jeszcze lubią Miley Cyrus. W sumie kiedyś też ją lubiłam... byłam jej fanką jeszcze jakieś 3 miesiące temu. osobowość Miley:...

okej , jest już Nick , Joe , Chelsea , Demi , Miley , Justin Bieber , Ewa Farna , Ashley , Selena , Doda , Avril ... pomysły się skończyły ! kogo dodać...

1. Było już na blogu tyle osób (dziś jest juz 200) A TAK MAŁO KOMENTARZY!!!2-4 TO DARMOWKI: Dzisiaj można dostać ostatnią darmówkę z PSP - skuter. Aby go...

1. Wchodzimy na www.goproxing.com 2. W okienko wpisujemy www.stardoll.com/campaigns/pspuk/ 3. Logujemy się. 4. Klikamy na gitarę (lub koszulkę, torbę i...

1. Wchodzimy na www.goproxing.com 2. W okienko wpisujemy www.stardoll.com/campaigns/pspuk/ 3. Logujemy się. 4. Klikamy na gitarę (lub koszulkę i torbę jeśli...

1. Wchodzimy na www.goproxing.com 2. W okienko wpisujemy www.stardoll.com/campaigns/pspuk/ 3. Logujemy się. 4. Klikamy na torbę (lub koszulkę jeśli wcześniej jej...

Żeby zdobyć darmową bluzkę, torbę, gitarę, deskę surfingową i skuter należy: 1. Wejść na www.goproxing.com 2. W okienko które się pojawi wpisać...

Ja eksperymentuje teraz z lokami. Wczoraj miałam mocno karbowane, a dziś średnie fale i musze przyznac, że całkiem fajnie to wygląda xD. W szkole był pokaz tańca i z...

W tej – ostatniej już – części analizy poznamy odpowiedzi na następujące pytania: Gdzie znajduje się tajemniczy MoonCastle? Z czego tak naprawdę...

Chłopakom wszystkiego najlepszego (kurde, jakby kogoś to obchodziło). Tak przy okazij, nasi dostali kolorowe kubki ze słodkimi misiami i ołówki z różowymi piórkami....

Kocenie było mega!!! Te miny pierwszaczków, kiedy musiały wypić te obrzydlistwo. Nigdy w życiu bym tego nie tknęła. Dlatego przyznać im trzeba, że są...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..116 117

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin