.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Uytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejd do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 oglnego rozporzdzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, i Pastwa dane osobowe zawarte w plikach cookies s przetwarzane w celu i zakresie niezbdnym do udostpniania niektrych funkcjonalnoci serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmian ustawie w stosowanej przez Pastwa przegldarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzib ul. Stanisawa Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszw, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbdne w celu wiadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostpu do niektrych funkcjonalnoci serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostpu do treci swoich danych i ich sprostowania, usunicia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnicia zgody w dowolnym momencie bez wpywu na zgodno z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczce wskazanych powyej praw prosimy kierowa na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mog by udostpniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostpu do niektrych funkcjonalnoci serwisu.
podane dane bd przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treci oglnego rozporzdzenia o ochronie danych.
dane osobowe bd przechowywane do czasu cofnicia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, i przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczcych narusza przepisy oglnego rozporzdzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesujc Ci notk lub bloga
Szukana fraza "miłość sakury i kakashiego", strony 76 - 90 z 747

Oi! Ten krtki rozdzialik dedykuj mojej przyjacice Kamie ycz miego czytanka                        ...

16.05 Jednak wiat jest pikny!!! Ale moe jednak zaczn od pocztku. Udao mi si wymiga od treningu, haha. I kto tu wymiata? To co zrobiem byo troch...

Gdy przestudiowaa wszystkie zwoje bya pewna, e to to. Mona tworzy ld wycigajc energi z wody. Na dodatek mona t energi zaabsorbowa. Czyli co idealnego...

Naruto nie chcia wyrusza na trening. Pokci si z Jiray. Upiera si, e musi najpierw uratowa swoich przyjaci. Jednak nastpnego dnia, gdy spotka Hinat, ta...

Pdzili przed siebie wci trzymajc si za rce. Cieszyo to Sakur, ale postanowia mimo wszystko nie robi sobie z tego powodu dodatkowych nadziei. Na przeciw...

Sasuke postanowi opuci Konoha. Na t wypraw noc bya jedyn odpowiedni por. Kiedy by ju w drodze do granic wioski niespodziewanie spotka Sakur. Dziewczyna...

Poprzednia bya krtka wic szybciutko dodaj now. Pki mam si i ochot. Asumy nie planowaam ukatrupi, ale to nawet ciekawy pomys^^. Ju nie przeduam....

Troch si naczekalicie na notk:) Dlatego nie bd ju przedua. Zapraszam do...

http://www.youtube.com/watch?v=18WUpvCg-5w&feature=related <-papa smerf http://www.youtube.com/watch?v=PpRi_ReeveQ <parodia...

Pojutrze zdaj prawko... Ale stres;p Czuje w kociach, e trafie na jakiego idiot i dupa, bdzie poprawka xD No, wic eby si odstresowa daj now notk;)...

11.05 Dzisiejszy trening przerwaa nam Ino. Zacza wiesza mi si na szyi jak to miaa w zwyczaju na Sasuke. Nie chciaem, eby zabieraa czas z treningu dlatego...

http://www.youtube.com/watch?v=18WUpvCg-5w&feature=related <-papa smerf http://www.youtube.com/watch?v=PpRi_ReeveQ <parodia...

Nowa Gra Escape od SakuryGRAJ Galle Tea Room Escape

mialam mala przerwe ale juz to wynagradzam;)****************************************************************29.04Dzi mielimy ten trening. Co mnie wzio ostatnio...

27.04Ju o 6.00 rano z wyrka wywalia mnie, nie kto inny, jak Sakura. Powiedziaa mi, e Tsunade wymylia w jaki sposb mnie sprawdzi. Planem Hokage byo, aby mj...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..49 50

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin