.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "nie odchodz lato", strony 76 - 90 z 3034

Wczoraj wieczorem się rozpisałam z drugim rozdziałem..xD i napisze Wam że sama jak go przeczytałam juz zakonczonego to... uwaga, nie szokujcie sie.... zrobiło mi sie...

Załamka!Kto widział kiedyś taka poczwarę?Nie wiesz w co się ubrać,jakie perfumy dobrać?A może nie wiesz po prostu jaką porą roku jesteś?To nie jest żart tylko nowy...

Modna szafa na lato - rady, wskazówki i przestrogi. Przedstawiamy 10 top-trendów w modzie na wiosnę/lato 2007: 1. Sukienki - każdego rodzaju: ultra-krótkie,...

Nikt nie komciuje więc odchodzę. Na ZAWSZE!

 No nareszcie normalne lato. Co prawda jest 30 stopni w cieniu, ale przynajmniej nie jest zimno :P Ale ale! Widzę, że mój blog jest odwiedzany...

Kolejny wpis o tym samym? Być może. Jeszcze chwila i będzie kalendarzowe Lato. Zmywam się stąd. Na samym przed - się, umywam ręce od ALE i jadę na miesięczne...

Nadciąga ta zdradliwa pora roku. Gorąc, upał, skwar, burze, i jeszcze raz. A może polubię taką pogodę? Ale trzeba by pójść na siłownię, ale jakoś nie mam ochoty...

Motyw reklam coca-coli przypomina mi się podczas dwóch pór roku. Jedną uwielbiam, drugą nienawidzę i chowam się przed nią, jak kot przed wodą. Zima i lato. Coraz...

Lato jest słoneczne, a jak może być słoneczne bez słońca, które świeci na łące? Łąka nad morzem zielona, a jak może być zielona bez blasku wody...

Nie odchodz nigdy za daleko, Bo słońce gaśnie kiedy Ciebie brak. Motyle marzeń tracą lekkość, Układam wiersze, jakbym szła pod wiatr. Nie odchodz nigdy ode mnie...

Heheeeee... Lato juz zawitalo do Polski. Ale sie ciesze. Oby tylko nie bylo komarow. Niedawno pisalem egzamin szostoklasisty. Bylo 20 zadan zamknietych i kilka...

VIII …Śpiesz się kochać ludzi tak szybko odchodzą…. Siemka odcinek jaki jest taki jest. Po prostu nie miałam siły go napisać. Wogóle ostatnio życie mi...

Grudzień. Ich wspólny Sylwester. Koniec roku On zorganizował u siebie w domu. Pełno znajomych. Oboje czuli się dobrze w tym towarzystwie. Szczególnie że oboje lubili...

Nie powiem wam cześć chociaż nie wypada nie pisać tego no to cześć w sensie powitalnym bo to początek notki. Dlaczego odchodzę: Jest bardzo dużo powodów wymienię...

Ona i jej piękno Gdy na mnie spojrzałeś przeszły po mnie dreszcze. Zajrzałeś głęboko w oczy co zobaczyłeś? To tylko ona... Jej dusza błąka się w mroku...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..202 203

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin