.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "o milosci szczesliwej wiersze", strony 76 - 90 z 2938

Ojjj, wiem, ze bardzo krotkie te mojee odcinki... Ale jakos tak wychodzi ;] Mamy teraz przerwe majowa wiec odcineczki moga byc duzo...

Nie pisalam dawno wiem. I nie mam za duzo do powiedzenia tylko to ze mam noge w gipsie. Dlatego e nic do powiedzenia nie mam wstawie wiersze ilustrujace dokladnie...

Witam wszystkich czytających ;-) Widzę że licznik odwiedzin wybił dwusetke ;) Miło tylko gdzie te słowa krytyki?! :D No cóż,wstydzicie się. Wasza sprawa.. A wiersze...

Siemka! To pierwsza moja notka na tym blogu i to w dośc nietypowy dzień...Dzisiaj jak wiecie jest Wielkanoc. Ja już byłam w kościele...zjadałam sniadanko. Po raz...

Hej!Znowu mam wiersze, ale bez tytułu :) Każdy coś może mieć, wystarczy podobno tylko chęć, ale ja myślę , że potrzebna jest życia zachęta... Bo co to za...

I znowu mam dla was wiersze.Podobają wam się?Piszcie w komentarzach jakie jeszcze chcecie przeczytać! "Sen" Widziałam przez łzy... To byłeś ty... Odziany w...

Począwszy od dnia dzisiejszego,na moim blogu będę prezentowała dialog na wiersze z moim przyjacielem Henrykiem. Dialog taki trwa już kilka lat. Do swoich nowych...

Heyka ;-) No tak tak.. Oto moje najnowsze wiersze z tego roku. Tylko dwa następne dwa dodam może jutro albo jeszcze dzisiaj. ;-) Zapraszam do krytykowania;-)...

Heyka ;-) Jak narazie to będe wam podrzucać moje wiersze pisane sprzed roku ;-) Jak wszystkie pododaje to zapodam wam moje najnowsze ;-) Pozdro! Tekst...

Czesc dzis moje obieanki wierszyki. I jak ale najpierw te dollsiki które obiecałam. Mam nadzieje że wam się spodobają oto: Sorry cos mi sie stało z kompem i nie moge...

Dzisiaj, w pierwszej notce mam dla Was trochę wierszyków które możecie wysyłać swoim przyjaciołom. Róbcie to nawet bez okazji... ponieważ sprawia to dużą...

Wielkimi krokami zbliża się konkurs recytatorski warszawska syrena. Wybrałam już ( chyba wybrałam) dwa wiersze. Jeden dość smutny, a drugi wesoły i satyryczny. zaczne...

Witam WSzystkich :} Po pierwsze chciałam powiedzieć że o tym blogu nie wie nikt z moich znajomych ...Wiecie tylko wy drodzy odwiedzający ... Będe na tym blogu pisac...

Cześć!!! Na moim blogu znajdziecie wiele ciekawych wierszych. O miłosći i nie tylko. Jak wiecie zbliżają się walentynki więc wiersze miłoesne napewno Wam się...

Tylko Pan wie kto moim oblubiencem Bo tylko On mym fundamentem Tylko Pan moze zlaczyc ten krag milosci Moze to bedziesz Ty a moze jednak nie Nic przyspieszyc ani...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..195 196

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin