.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "sasusaku w szkole", strony 76 - 90 z 13162

Szkoła jest skupiskiem wielu osobowości, różniących się od siebie temperamentem, charakterem, reprezentujących różne poglądy, zasady i normy. Dlatego przemoc w tak...

Lajtowo był w szkole oprucz tych dwuch sprawdzianów jeden z polaka na temat ksiożki Czarnych Stóp ,a ten drugi był z biegania na Lądzie jak wiadomo chodze do klasy...

w szkole moimi ulubionymi przedmiotami są; przyroda,historia,wf wf bo lubie sporty a szczegulnie piłke nożną

Dzisiaj było conajmniej fajnie w szkole:) Pośmiałem się, pożartowałem... :) Najpierw religia! Ogólnie nudy. Kolejne sterty zarysowanych kartek! Póżniej fizyka D...

Siemka:) Niedługo dzień chłopaka;/ My naszym chłopakom nic nie daemy bo oni nic nam w zeszłym roku nie dali:/ Dzisiaj wybieraliśmy najładniejszego chłopaka w szkolePo...

no tak znowu te więzienie zacznę od tego że mamy u nas nowego włocha tam sie poprostu urodził ale zasuwa po polsku jak strzała umi perfect polski perfect włoski...

Witam...No więc pierwszy dzionek w szkole był super!Nie mieliśmy normalnych lekcji tylko gadaliśmy o wakacjach śmieliśmy się na lekcjach.A na przerwach 6 kl chodziły...

Część2:Pierwszy dzień w szkole Obudziłam się ubrałam i zauważyłam że coś za wcześnie wstałam więc postanowiłam włączyć Laptopa serfowałam po interniecie z pare...

Środek nocy. Cisza. Nie słychać nic, no może oprócz pochukiwania sowy. Ale właśnie po pokoju rozniósł się dźwięk budzika. Ktoś wyłączył go szybko po czym się...

Informacje o nowej szkole chłopaków To nie jest przeznaczone tylko dla trudnych dzieci, także dla tych wielce uzdolnionych, mówi Krautscheid, lecz także dla...

Witajcie dzisiaj byłem w szkole na lekcjach bez plecaka i były same nudy i nic więcej poprostu do kitu było później miliśmy próbe na zakończenie roku gram za...

No wiec teraz jestes w szkole i pisz z komputera szkolnego przy ktorym zawsze siedze Teraz na informatyce nic nie robimy tlko po prostu: rozbimy co chcemy... Nie...

Dzisiaj w naszej szkole dzien dziecka byl super nie bylo lekcji za to byly zjezdzalnie. Dostalismy karnety i moglismy sie raz przejechac za darmo byly ciasta loterie...

Ale zamulałam dzisiaj w szkole, tylko z jednego powodu się cieszem, bo dostałam bardzo dobre stopnie z niemca i jush nie jestem zagrożona:] No to tylko została mi...

wiesz co jajko!!!to ty czasem przsadzasz!!! juz wiem dlaczego karolina nie mogla z toba wytrzymac!!! no hello!!!! ale ty mnie nie znasz praktycznie!!! nic nie iwiesz...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..877 878

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin