.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "siemanko", strony 76 - 90 z 1055

Siemanko!   Od dziś bd prowadzić tego mam nadzieję interesującego blogA^^   Hmm nie mam wprawy w tym, ale moja wyobraźnia jest na tyle wzbogacona, że...

ZALEGŁOŚCI .! 13 lipca . Heej :* . No to do Grunwaldu dojechaliśmy na 8 . wynieśliśmy wszystkie nasze rzeczy z autokaru i daliśmy mu odjechać . rozłożyliśmy...

Siemanko ;] . Z rodzicami i młodszą siorą pojechaliśmy do Zamościa . po drodze zajechaliśmy do Zwierzyńca . ładnie tam jest , i to jak ;d . widziałam ' kościółek na...

Siemanko!Witam w moim małym świecie. Pytacie: 1.Co tu znajdziemy? Odp.: Obrazki,wpisy na temat ciekawych wydarzeń,czasami różne opowiadania itp.. 2.Jak często...

Siemanko ^^ Najpierw coś dla Madzi ;p BS to Baranów Sandomierski . mamie nic nie powiem ;p ojj, szkoda że nie Linkin Park ;p ale może w przyszłym roku <marzy>...

Siemanko :)To jest już może muj 9 blog na blogasku. Starsi użytkownicy pewnie mnie by pamiętali z bloga bardzo starego kolorowe.życie no ale to już zamknięty...

potrzebuję ciszy, wiesz, dystansu  miejski styl życia  czuję że jestem na dobrej drodze,w odpowiednim miejscu i w odpowiedniej porze, ja uciekam,...

Siemanko ;-) nie mam pojęcia co napisać, hehe. przecież nic szczególnego się nie dzieje. znaczy, wszystko jest tak jak powinno, ;-). z Pati ;* jest cudownie, nawet...

Siemanko. ;> Smoczeska ma już ferie.. ;> w piątek było mega wesoło i wspaniale z Pati. ;*** nie chcę mi się tego opisywać, więc możecie przeczytać i zobaczyć...

Siemanko xD wczoraj kurna notkę napisałam a mi się wzięła usunęła przez mój kochany serwer.. :] Jutro ostatni dzień w szkole xD i ferie ;DD no. xD a tak ogółem...

Siemanko xD tak sobie przypadkowo TU weszłam xD i coś mnie nakłoniło, żeby napisać. Tylko nie wiem co chcę wylać na klawiaturę.. co za myśli... Może ogółem? ;> No...

Guest_Metey8685: siemanko]Guest_Elza426: WitamGuest_Elza426: podać cośGuest_Metey8685: spox włosyGuest_Elza426: dziękujeGuest_Metey8685: tak piwoGuest_Metey8685:...

Siemanko;) to moja pierwsza notka na blogu.uff.mam nadzieje że nie będziecie zasypiać przed monitorami..eheheh postanowiłam się nieco otworzyć na świat....Tekst...

Co tam u was mam nadzieję, że dobrzepiszcie w  komentarzach co byściena moim bloguchcieli

Przepraszam że nie pisałam już tyle czasu ale miałam kare za to że nie chodziłam na praktyki. Zawsze zastanawiało mnie jak rodzice mówili że ucze sie dla...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..70 71

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

siemanko ‹› piosenki dzastinabibera bejbe ‹› kod do gry pet party na nk ‹› bunny ‹› bank ‹› tajemnice ‹› prasy kraw ‹› mada zakupy ‹› sakura i anbu ‹› czarownica ‹› rosalie hale ‹› shadow the hedgehog ‹› zdrowie ‹› sex rodzinny ‹› photos ndsm ‹› Emire ‹› j-rock ‹› koncert ‹› gazette yaoi ‹› boni tayler ‹› haha ‹› ciekawe ‹› Milena Fera ‹› opisy dla siostry ‹› nauczyciel ‹› mama justina ‹› house ‹› incest group ‹› wooden ‹› texas holden ‹› wiatru ‹› kod na kase doPet Party ‹› 14 letnie cipy ‹› mati ‹› budowa drewnianego domu ‹› sprawa ‹› 10yo boy ‹› opis naruto ‹› pro-ana ‹› yaoi wampir blog ‹› dziewczyna ‹› matka zsynem ‹› mio nieszczliwa ‹› dream ‹› super ‹› kasiazka stephanie mayer ‹› mod petparty ‹› z justinem bieberem na wakacjach opowiadanie miB3osne ‹› winx gry ‹› szkice dzieci ‹› sex kontakty ‹› final fantaasy ‹› join ‹› bzykanko ‹› g force

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin