.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "stajnia", strony 76 - 90 z 112

Teraz mamy 10-cio bój! KATEGORIA 1: SKOKI *Formularz* nick blog URL notki z koniem KATEGORIA 2: UJEŻDŻANIE *Formularz* nick blog URL notki z...

- Mamo, zobacz Aikka wrócił :) - ja - Widze kochanie :) , nie idizesz sie z nim przywitać ;) . - królowa - A zasady ? - ja - No raz możesz złamać zreszta i tak ich...

sorka ze tak dlugo czeklaiscie, ale juz wybralysmy konie ktore przechodza do drugiego etapu :)) no i dziex za tyle zgoszonych konikow!! :** no a pierwszy etap to to...

1.05.2007 - Wtorek Stajnia,boksy: Hidalgo, Dory i Dolar, Emili, Wenus. Teren: Wielka Polana, Las Leniego. Dziś w stajni pojawiłam się o 13, prędko pobiegłam do...

27.04.07 piatek Padik do lązowania,stajnia. Dora.Dolar.Hidalgo.Grom.Elegant. Po lekcjach odrazu ruszylam do stajni. W sztni sie przebralam i odlozylam plecak,...

27.04.07 piatek Padik do lązowania,stajnia. Dora.Dolar.Hidalgo.Grom.Elegant. Po lekcjach odrazu ruszylam do stajni. W sztni sie przebralam i odlozylam plecak,...

I msc dostaje: Real Love wł. Estrella >>zdjęcie koniaMagic Stablezdjęcie koniaZdjęcie koniaZdjęcie koniazdjęcie konia

22.04.07 niedziela Manez.Padok.Stajnia Grom.Tofi.Dora W stajni bylam ok 9.00 Wypuscilam Tofiego na padok by sie trosze wtszalal przed jazda.potem poszlam...

20.04.2007 - Piątek Teren, ujeżdżalnia, stajnia. Emili, Hidalgo, Dora, Grom. W stajni pojawiłam się po 13, szybkim krokiem poszłam do boksu Emili. Klaczka jak...

18.04.07. sroda. Grom Elegant Elwis. Teren stajnia ląka. Gdy przyszlam do stajni odrazu pobieglam obejzez zrebaczki. bylam nimi zachwycona i az zaczelam skakac z...

18.04.2oo7 - Środa. Emili, Grom, Hidalgo. Teren.Ujeżdżalnia, Stajnia boks Groma. Cały dzień było ciepło, w stajni pojawiłam się trochę po 15. Tata wypakował nowe...

Cześć jest to moja wirtualna stajnia. Będą w niej wirtualne konie mam nadzieję że wam się ten blog spodoba. Za niedługo pierwszy konik.

11.04.07. stajnia. Padok. Grom i Elegant. Przyszłam dzisiaj do stajni i odrazu Zajrzałam do Groma. Dalam mu jabuszko i zdjelam derkę (;. Nastepnie odwiedzialm...

10.04.2007-wtorek. Stajnia, kryta ujezdzalnia. Elegant. Po poludniu przyszlam do stajni. Bylam troche zdenerwowana gdyz nie moglam wziasc na jazdę Groma wiec...

1o.o4.2oo7 - Wtorek stajnia, ujeżdżalnia Emili Już od samego rana siedziałam u Emili. Wyczyściłam jej boks i postanowiłam trochę ją potrenować. Wyprowadziłam...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin