.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "z-milosci-serc", strony 76 - 90 z 2055

http://teslowa.pl/sites/dev.wordreaders.com/files/styles/obrazek/public/imagecdn38081811071359.png?itok=CmT0JLx3Gdybym mu nie pozwolila na kolejna szanse.Moze tak...

http://content.dobremysli.pl/8FcEERVIa1ph/image.jpgMoze i przytlacza to ze nie mozemy byc razem ale jesli czujesz w sobie milosc to i tak zycie ma sens.W srodku...

http://marzycielki.pl/demot/0_0_0_1447418614_middle.jpgNa ukochana osobe.Bo wazne jest uczucie a nie ilosc kilometrow.Kazdy powinien pokonywac kazda droge dla...

Gdy poprostu nadszedl moj powrot poznalam pewnego pana.Jozek sie nazywal.Mial 65 lat i poprostu fajny gostek.Pierw gadalismy jak zimno itd.Mialam poczatkujaco obawy...

Wiec tak.Ryszard prosil mnie o wyjasnienia to i teraz dam bardzo szczegolowe.Troche mozna sie posrac ale trzeba trzymac sie rowno.Wiecie ze mam na imie Natalia.Zylo...

Chodzi tu o Piotra bo zadzwonil.Nie gadalismy troche wiec dzwonil na pogaduchy.Rozmawialam z nim o R.I tez wie ze juz Tosi nie ma.A co do Ryszarda to gadalismy na tle...

Jestem u mamuski.Obiecalam jej to i wiec jestem.Ona z samego rana pojechala do lbn a ja opiekuje sie babcią.Zapomnialam o tym powiedziec R i oby nie pomyslał ze tak...

Mam pieniadze ale wolałabym z konta nie wyciagac.Co tu myslec…pierw musze znac opinie jego na ten temat.Smutna wiadomosc jest na temat taty.Gadajac z nim nagle...

http://woleto.pl/demoty_copy/4063479.jpgOn ostatnio tak skrzywdzil jedną laske ktora odepchnal bo chciala sexu.Co mu z tego ze sie rypnie z kobieta jak i tak wybierze...

Z Agata gadalam o Tomku.Chcialaym sie od niego odpierdolic na stale ale nie wiem jak.Poki co jest ta Ewelina i dobrze o moze sie w koncu zbliza do siebie choc on...

Tak jak myslalam juz dawno ze Ryszard moze takie cos zrobic.Chce nie byc ze mna z powodu wieku.Boi sie ze go opuszcze.Boi sie doznac rozpaczy jak zostal...

http://woleto.pl/demoty_copy/4033664.jpgNawet najtrwaldszy kamien tego potrzebuje.Jak ktos taki jest to w srodku jest i tak jak taki maly chlopiec skulony siedzacy...

http://www.temysli.pl/upload/images/medium/2013/08/0_0_0_1663919531.jpgA ze teraz poznalam to watpie ze teraz poznam.Bo o tej prawdziwej sie nie zapomina,nigdy.Moga...

http://www.uczuciowa.pl/upload/20150511171325uid1.JPGRysio nie chce mej milosci,nie kocha mnie i co poczne?on chce bym szukala sobie kogos bardziej realnego.Ale on...

Pantomima przystaje na przeżycie oczyszczeniami przez niekonwencjonalne podanie przyjaźni tudzież wzruszenie plus wybawienie serc tudzież jej decydującą dystynkcją...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..136 137

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin