.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "zapraszam", strony 9166 - 9178 z 9178

Witam serdecznie na moim nowiutkim blogasku i serdecznie zapraszam do komentowania :)

Witam serdecznie! Mam na imię Grześ Kożuszkiewicz. Mam 13 lat. Chciałbym Wam przedstawić moją stronkę internetową o moim hobby, jakim jest piłka...

SieMka nazywam się kamil (BeLmO) może mnie znacie a jak tak do tajcie komenta będzie zajeb !! zapraszam na blog mojego najlepszego kumpla!! TuTaJ i na baśki ...

Atma Kobieta ta prowadzi dom publiczny. Jej dusza wypełniona jest żalem i nienawiścią, gdyż straciła męża i syna, zostali zabici przez siły zła. Deckard Cain...

No więc przerzuciłam się na nowy wymiar blogaska :D myśle że się przyjmie :P no więc na moim ,jak narazie skromnym blogu będziecie mogli znaleźć wiadomości i rzeczy...

HEJCIA! sorka że wczoraj nie napisałam notki ale wolałam zająć się wyglądem mojego bloga...ostatecznie i tak stanęło na biłym ale mam za to dużo dodatków :P ...

No mam dla was NEW notę... będę coraz rzadziej pisać bo mogą mi się skończyć pomysły noi co wtedy będzie?? Dobra zapraszam do czytania!1 Pozdro dla wszystkich którzy...

Heyah ludzie ! Zapraszam do czytania new noty ! ! ! *************** Kiedy w końcu doszłam do biblioteki, zaczęłam szukać Mandy. Gdy ją znalazłam, zaniemówiłam....

Czy wiecie, że "PRZYSZŁOŚĆ należy do tych, którzy wierzą w piękno swoich marzeń" ?Ja wiemTematem owej "notki" jest Sukces, nie bez przyczyny. Każdy z nas dąży do...

To jest moja pierwsza notka na tym blogu!! No to mam na imie DOrota mam 15 lat a dokładnie skoncze je 13 sierpnia!! zapamietajcie ta date!! Nio to mam duze Qmpki a...

Nazywam się Malody Parker... w tym roku ide na czwarty rok nauki w Durmstrangu, mam brata w moim wieku (Alana), trzech przyjaciół (Mike, David i Tom), dwie...

pierwszy raz pisze w blogu za bardzo jeszcze nie umiem mam nadzije ze sie naucze mam na imie Karolina Salawa chodze do klasy 2 gimnazjum zapraszam serdecznie na mój...

Święta, święta i po świętach. Wczoraj wieczorem coś mi walło na głowę i założyłam sobie to oto właśnie cudo i nie za bardzo wiem jak mam się z nim obchodzić. Język...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin