.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "czytac", strony 91 - 105 z 433

W końcu moge znowu blogowac i czytac wasze komentarze na temat moich notek. Strasznie się cieszę. Wakacje niedługo dla mnie się skończą. Rozpoczęcie roku szkolnego...

... Szybko stal sie bestsellerem swiatowym.Temat rzeka, budzacy wiele kontrowersji. Czasami mozna sie pobic o to, ktora strona ma racje ;) Biologicznej strony nie...

Znow zaczyna sie nowy dzien, kolejnej walki o inny pryzmat wlasnego zycia Jak wiele trzeba zniesc, by pokochac siebie, By zaakceptowac wlasny niebyt? Jak dlugo...

Więc...hej xd Jestem Sandra, moja ksywa to Nicole, mam 12 lat itd. xd Jezu jak mi się juz znudziły pierwsze noty na blogach ;/ Bo ja blogi porzucam jak rękawiczki....

Niewielka blondynka siedziała na jednym z najwyższych drzew w pobliskim lesie. Z tęsknotą patrzyła na zachodzące słońce. Na imię miała Marta. Nie miała rodziny,...

w tym miesiacu wybvor nalezy do was... Chodzi o to o kim chcecie czytac... Wybieracie osobe a ja o niej pisze. GWIAZDY DO WYBORU: RIHANNA: AVRIL LAVIGNE: ZESPÓŁ...

Siemanko ♥♥♥♥♥   To moja pierwsza notka:)   lala muzyczka gra ♪♪♪♪.    ten blog...

"nie będę prosic o komentarz bo połowa i tak to olewa :( to że czytam ich notki, komentuję, dodaję do ulubionych...kończęjuż z tym....to na próżno...piszę dla siebie...

Temat raczej dlugi acz rozwiniecie bedzie dluzsze i prawdopodobnie bardziej interesujace Narod nasz nadwislanski ma w programie nauczania , na samym poczatku...

To taka krótka historia,mogłam napisać jej - kolejną część. w jego czułych ramionach,szybko przychodził sen. nie wierzyłam,kiedy mówił,że kocha mnie . myślałam...

Obecnie sytuacja wyglądała następująco: chamidło Brendon na zmianę z Jonem wygrywał prawie każde rozdanie w pokera. Jednakże to nie zmieniało faktu, że my z Ryanem...

Siedzę w jednym wielkim siedlisku zarazek. Szef prycha, kicha, smarka, kaszle i rozsiewa jakieś wirusy. A chory facet to gorsza katastrofa niż plaga...

Hej wszystkim:) Jest to moja pierwsza notka wiec moze byc troche nudna... nie obrazcie sie:) Pomysl na bloga i w ogole przyszedl mi kiedy zobaczylem bloga kumpla...

Hellow! xD Razem z dzisiejszym dzionkiem następuje uroczyste otwarcie bloga xP Może na początek napiszę coś o mnie? Tak to świetny pomysł... O Dżizas zaraziłam...

Witajcie!dawno nie pisalam wiem o tym ale zrobilam nowy szablonik..... napewno nie posypie sie komentarzami;) ale to nic musialam dodac szablon i notke bo blog byl...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..28 29

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

czytac ‹› feuer und vasser ‹› leci komar ‹› czarna ‹› 103 ‹› kucyk ‹› sex mama z synem ‹› weronika ‹› von ‹› kod do kasy ‹› komentarz ‹› gram ‹› Bella ‹› dres ‹› hey ‹› milo ‹› miss-independent ‹› allen carr odchudzanie ‹› wesele ‹› seks siostry z siostr ‹› Maly ‹› obraski par razem ‹› tapety h2o ‹› tapety ‹› hity ‹› swiat alice ‹› johnny ‹› sex draco i hermiony ‹› ranking wygl ‹› szko ‹› ta data ‹› stra ‹› opowiadanie yaoi ‹› sterlingt knight waga ‹› szablony miley ‹› carmen ‹› najnowsze gry ‹› pandora hearts ‹› ssalam penisa mojego syna ‹› piosenki dzastinabibera bejbe ‹› obrazki na bloga ‹› sims ‹› stare ‹› ri-fan ‹› ryby ‹› sakura i pain ‹› szablony ludzie ‹› trzy ‹› prima ‹› pisanie na kolanie ‹› opowiadania o duchach ‹› proste a skomplikowane zycie ‹› po drugiej stronie ‹› samotna ‹› podziemie

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin