.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dupa", strony 91 - 105 z 1119

  Z zeszytami siedziałam do pierwszej w nocy, a miałam na ósmą do szkoły. na dodatek rano dostałam sms od Oliwki: " Cześć zapomniałam Ci wczoraj powiedzieć, że...

Zbieranie grzybów przypadkiem stanowić niezmiernie atrakcyjne w celu ludzi, którzy mieszkają w mieście i nie mają czasu na odpoczynek i osłabianie. Las to świetne...

Dupa. Nie odpisał.. Czy powinnam sobie odpuścić ?    Przez cały dzień nie widziałam go ani razu. Słyszałam, że był w szkole, bo Jola mi powiedziała, ale...

Od autorek słów kilka: Przepraszamy za opóźnienie ale pierwotna wersja wpisu niestety była nieosiągalna i trzeba było napisać go od nowa. Przepraszamy jeszcze raz i...

Chwila namysłu. Koncentracja.   No więc..hmm.. Dupa.   Brak pomysłu na początek pamiętnika, który pożyje 1254738279lat. Może to i lepiej. Dlaczego...

jestem pierdolonym nieudacznikiem.po wysłaniu miliona CV nikt się do mnie nie odezwał. rozmowa kwalifikacyjna też nie poszła dobrze. jestem do bani. nie umiem być...

Mówi się, że gdy ma się miękkie serce, powinno mieć się twardą dupę. Coś w tym cholera jest.Jestem wystawiana nawet przez przyjaciół. Tak jak powiedziała moja...

Koniec roku szkolnego zbliża się meeeega ogromnymi krokami i zaczynam już panikować. Na ten moment mam dwa zagrożenia, a poza tym chcę popoprawiać niektóre przedmioty...

..."gdzie oni sa,    ci wszyscy moi przyjeciele,    zabraklo ich,    choc zawsze bylo ich niewielu"... czy mam takich przyjaciol na...

Jak dużo dobrze mój naczelny sklep, sie, ze nie masz fejsa. Fajna sprawa, opcji platformy zyskujesz jeszcze W tej chwili potem dopracować kwestie specom, a najlepiej...

Jak dużo dobrze mój największej rangi sklep, sie, ze nie dzierżysz fejsa. Fajna kazus, opcji platformy zyskujesz jeszcze Aktualnie dalej dopracować kwestie...

13.03.2013 Unoszę się w jasnocieniach, kłopotliwych przestworzach, bycie i niebycie. Szarpie mnie coś za pępek i znowu tu wracam. Dzień dobry biała maso, dzień...

Czekaj, czekaj. Przetłumaczymy temat: A Ty  (mój ulubiony wielokropek/ogólnie dziwna nazwa) Chciałbym już nic do ciebie nie czuć. Ogólnie chodzi o miłość...

Co ja tu robie... "Anka.. wyglądasz jakby cie przejchał walec, potem jakby ktos cie przezuł, połknął, wypluł, znowu połknął, przeżuł, wypluł, potem przejechał cie...

Jestem zła. To łagodne określenie. Jestem wściekła. Powodów jest wiele.Po pierwsze:- założyłam nowego bloga, na którym właściwie nic nie działa  - założyłam...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..74 75

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin