.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dzastina bibera piosenka bejbe bejbe", strony 91 - 105 z 4654

Chciałbym Bardzo chciałbym, żeby ktoś mnie jeszcze pokochał. Nie chciałabym Bardzo nie chciałabym, żeby to była miłość jak z fastfoodu Szybka, łatwa i dostępna....

Panie, Panowie. Zapraszam na kolejnego analka. Ale tym razem wyjątkowego, bowiem aŁtorka opo zabierała nas w pozaziemski wymiar, gdzie Bura mogła sobie Avadką...

moje wykonanie ;**Nawet nie uwierzycie, co mnie nAtChNęŁo na nEw nOcię ;> przede wszystkim xxfiolekxx oraz kessy (Panna, Zakapturzona, CzerwOny Kapturek albo...

Oj ludzie ludzie.;) Zajebiście było.Tego sie nie da opisać słowami tak po prostu.Wiem,że wszystko dzięki mojemu skarbowi i to,że tak umie tańczyć.Więc ja już się nie...

jakże czekać mam na tę miłość czy ona już skończyła się? a była taka roześmiana pytam wciąż o nią we mgle jakże mam czekać na ciebie na miłe słowo czy...

ღ ... jest na ziemi moje jedno małe miejsce gdzie poza biciem serca nie liczy się nic więcej ... ღnajgorsze co może byc to okazanie komuś braku...

CZEŚĆWidzę że pod poprzednią notką ukazało się 5 komci xDOby tak dalej! A tak po za tym to ja jutro wyjeżdżam na wakacje i wróce 15 sierpnia! Więc nie będzie długo...

1. Piosenka na wszelkie doły :| Mówił, że nie ma po co żyć. Tłumaczył się, że nie ma nic, bo stracił dom i młodzieńcze sny. Nie miał siły by opanować łzy....

Hej xD Piszę, bo już mi b4u wstawiło pasek, że niby blog nieaktywny [że co?!] Dziś newsy pisane na szybko [ściągane ze stron plotkarskich i tych o bey],k bo naprawdę...

Jake mnie zabił. Cztery razy. I doprowadził do łez. Ze śmiechu. Kurde, gościa nie da sie nie nie lubić. Ja pierdyczę, do czego ja się zniżam. Co do zdjętego...

MI NAJBARDZIEJ PODOBA SIE PIOSENKA POD TYTÓLEM ,,DOBRO,, PODOBA MI SIE ONA NIE TYLKO ZE SPIEWA JA JANUSZ RADEK ALE DLATEGO ZE JEST ONA O MILOSCI ,ZE DOBRO JEST...

Hej ;* Witam po dłuższej nieobecności -.-'. Jak widać, na stronie głównej zagościł kolejny lay, również mojej roboty. Zdjęcia z teledysku do Hate That I Love You",...

Dzisiaj robilam test.. no i nie bedzie mamusi ani tatusia ani bejbe:)..z jednej strony sie ciesze z drugiej nie... ale to juss :D :** Hym.. i zas cos jest...

Piosenka angielska (oryginał) I've got a special power that I'm not afraid to use. So come on this is my adventure and this is my fantasy, it's all about...

Nowa piosenka Vanessy SneakerNight!!!   Wczoraj w Radio Disney była puszczona nowa piosenka Nessy z jej debiutowego albumu!! Aby odłuchać piosenki kliknij...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..310 311

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin