.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "glupie", strony 91 - 105 z 351

mam kłopoty ze spaniem.gdy tylko gasze lampke zaczynam sie bac.nie spie ,bo sie boje ,ze cos sie stanie.ale chodzi tu o duchy.po prostu kiedys ogladalam horrory, i...

Nie zasne poki sie nie wygadam... Przujazn damko-meska... Czasami w nia watpie. Dlaczego tak duzo o nim mysle? Czemu cieszy mnie jego pisanie do mnie? A w...

czyli nasza cudowna lektura do olimpiady, ktora odbyla sie dzis. CZesc ludzi ksiazke przeczytala, czesc streszczenie, czessc olal sprawe. Do testu przystapilo 30...

siem:)ee nuda;/ Patryk..eh ....:(a w szkole w szatni mijalam sie z olkiem     (AŁĆ wpadlismy na siebie )potem co przerwe sie mijalismy ,,, i ze...

Czesciowo z mojej, czesciowo z komputera winy. Dalej nie moge wybaczyc wrednemu urzadzeniu ze zezrlo jedna z dluzszych notek jakie napisalam ( targi ksiazki w...

Hejj wsZystkiM :** Dzisiejszy dzien byl odjazdowy xd. Rano poszlam z Cleo (KaŚ dla nie wtajemniczonych, to jest ksywka nie dawno wprowadzona,z filmu H2O, ja to...

Hejcio ludziska:) Zaolanowalam sobie ze mojego bloga od dzisiaj bede prowadzila o mnie... O moich dniach... Życiu... ? A wiec taki jakby moj mini pamietniczek:) A...

Odyseusz wrocil do domu. Jak nowo narodzony. Wrocil usmiechniety, optymistyczny. Taki.. prawdziwy. Do swoich pasji. Do pianina. Stal sie taki, jak.. dawniej...

normalnie nie rozumiem jak ktos do kogos podchodzi wysypuje cipsy nie do pojecia jak ktos moze byc tak poprstu nie znam .. wogule moge powiedzec ze klasa mis ie nie...

Panie, Panowie. Zapraszam na kolejnego analka. Ale tym razem wyjątkowego, bowiem aŁtorka opo zabierała nas w pozaziemski wymiar, gdzie Bura mogła sobie Avadką...

Dlaczego tak jest zobaczylam ladnego chlopaka a on na mnie sie patrzyl tylko ja juz go nie spotykam:( to jest wszystko glupie

Przyjazn – wedlug Arystotelesa, jedna z cnot. Cnota uwazana jest przez rozne koncepcje etyczne za najwyzsze dobro – pozytywna cecha moralna. Czyli...

i'm back tęskniliście??

Przezylam dzisiaj ciezka rozmowe. Z "Nim". Na poczatku bylo nasze zwykle omojanie tematu. Czyli rozmowa "jak gdyby nigdy nic" A potem.. Cos drgnelo. Zaczelismy...

Agnieszka to ja tu cenzura danych osobowych a ty wylatujesz ze to ty. xD Ja chce dla Ciebie dobrze a ty co co. Wracam do domu. ! hah. bede smazyc dupe w pieknym...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin