.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "jestes jak powierze bez ktorego nie moge zyc", strony 91 - 105 z 11125

Czas pędzi,życie mknie, a ja zastanawiam się czy wiesz jak boje się,że moge stracić Cię... I chociaż niewiele mam, nie wiele wiem,nim zamkniesz oczy to wiedz, że tak...

Wiesz,Michael...Juz znowu bylam gotowa rzucic tym naszym uczuciem...Ta cieniutka niteczka,ktora nas laczy...Nie moge,zakochalam sie w Tobie,kocham Cie i niepredko...

Dziwne..To wlasnie przyszlo mi dzis do glowy: chce zyc...dla siebie, dla Niunia, miec dzieci...A przeciez jak to wygladalo 3 lata temu... Jak na razie, wstepnie...

Pati wiesz przepraszam ze "ukradlam" Ci pomysl na liste(nom pomijajac to ze juz w marcu napisalam o tym w notce). Ponizej jest moja rozmowa z "przyjaciolka"tz osoba...

... Kotek, Kocham Cie Bardzo i co by sie nie działo chce byc przy Tobie, Pomoc Ci, Wspierac, Jestes Moim Szczesciem. nie daj sie przelamac zyciu, bo masz w sobie...

Znow powraca te uczucie,w ktorym mi ciebie brak, Nie ma Cię tu przy mnie, Obcy jest dla mnie ust twych smak, Tęsknie tak bardzo,że czasem chcialabym powidziec Ci...

Tekst do lewejTekst pochylony Jesp po północy.Mąż śpi.Biore jego telefon i przeszukuje folder wiadomosci.Pojawia sie tekst"Skarbie gdzie...

No więc głosowanie i konkurs zakonczony.Wprawdze dzisiaj jeszcze głosowali,ale to było wcześniej,więc od godziny 19 głosy są już nieważne. Głosy postaram sie...

dżizas! miesiąc czasu ja pitole... wiecie co nie wiem jak ja to zrobiłam bioroc pod uwage ze co najmniej raz w tygodniu właziłam tu na bloga... cholera przepraszam...

ujrzalam dziewczyne, ale .... obok niej Toma. Poczulam, ze nogi sie podemna uginaja, ale postanowilam troche ich poopserwowac, stali tak blisko, nie zdazylabym nie...

Kurcze, troche zaniedbalem sie w prowadzeniu bloga, ale mam wytlumaczenie-PRACA:) a troche sie wydarzylow moim zyciu....pzede wszystkim siosra;( jest w szpitalu:(...

wczoraj już nie miałam czasu o tym napisać;) a to dosyć ważne:D M(Sz) znowu był u kamila, a właściwie chyba u remka (jego brata)..... a ja nic o tym nie wiedziałam i...

Ale zimno!!Ale mnie przewialo na tych dzisiejszych zakupach uuuuu chora chyba bede.Ale co bylismy dzis na zakupach,zamiast torby kupilam sobie dwie bluzki ale nie...

Ale zimno!!Ale mnie przewialo na tych dzisiejszych zakupach uuuuu chora chyba bede.Ale co bylismy dzis na zakupach,zamiast torby kupilam sobie dwie bluzki ale nie...

   Czy umiałabym napisać książkę o tym wszystkim co do was czuję??? Chyba nikt by jej nie zrozumiał... Nawet WY o których byłaby ta książka nie umielibyście...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..741 742

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin