.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: [email protected]
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "wiersz o mamie", strony 91 - 105 z 3936

Siema! Nudzi mi sie i z nudow wiersz wymyslilam... A tak po za tym to nie mam w poprzedniej notce zadnych komentarzy, a juz tak dobrze szlo :(... To teraz...

MIZAR I HALIME "Przyszła jak zjawa na cmentarzysko… Daleki od zmysłu codziennej szarzyzny, Z duchami zmarłych tak byłem blisko, Ze, kiedy jej postać w...

Heyka wszystkim czytającym ;-) Dlaczego nie krytykujecie moich wierszy? Zapewniam iż są napewno moje i prosto z mej głowy. Oto wiersz z dnia 21.03.07 odpowiedni ku...

Tak jakoś dzisiaj uczuciowy się zrobiłem i napisałem wiersz. Nie jest to może jakaś wyższa sztuka, ale przynajmniej pozwolił mi się rozładować emocjonalnie. Oto...

Pędzi nadzieja, z wiatrem, uskrzydlona, przenika przez ludzi, serca podtrzymuje, oddaje cząstkę siebie i cząstkę zabiera, jest nam potrzebna jak kawałek...

Miłość Miłość to znaczy popatrzeć na siebie, Tak jak się patrzy na obce nam rzeczy, Bo jesteś tylko jedną z rzeczy wielu. A kto tak patrzy, choć sam o tym nie...

Tak Tak Tak.... Następny Mój wiersz.. Widzę iż was nie interesują i nie chcecie mnie krytykować?... Szkoda... Ale jednak zapraszam do krytykowania moich wierszy ;-)...

Patrze na świat pogrążony w ciemnościach nocy... Tak cicho... Tak spokojnie... Tak nierealnie... Tak pięknie... Puste ulice, Pusty świat... Wszyscy...

Tak uproszczony, zwykly ten wiersz dla tej co kocham, zyje, zyc chce. Co chcesz bym powiedzial w nim, kocham to za malo mi... Slowem jak prostak uderzam Cie...

Odnajdę Cię bo wiem juz gdzie a muzyka mi pomoże zaprowadzić na brzeg morza obejmij mnie to ja twój sen odpyniemy razem zrytmem na miłości naszej wyspę to wiersz...

Dziś nie będę chyba pisać notki, choć może to się zmieni.. Nie wiem jeszcze. Zamieszczam tylko nowy wiersz.. Ehh po raz pierwszy chyba bez tytułu. Pozdrawiam...

US5- Richie mial 170 cm wzrostu. Teraz ma 175 cm wzrostu. Ze względu na wiek, prawdopodobnie Richie juz duzo nie urosnie. Na najnowszych zdjęciach mozna zauwazyć ze...

na samym początku jednak napisze cos innego. nie toleruje czegos takiego: fajny blog wejdź na mój. taki kom zostal napisany pod ostatnia notką u mnie. oczywiście...

Ciemna już noc... Jesteśmy tak daleko od siebie... Tęskno mi bardzo do Ciebie... Bardziej już nie może... Pytam się Boga kiedy znów da mi ujrzeć Ciebie......

Wiersz, ktory pokochałam, pewnie znacie: Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą zostaną po nich buty i telefon głuchy tylko co nieważne jak krowa się...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..262 263

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

wiersz o mamie ‹› victoria ‹› Justina biebiera ‹› mir ‹› zzi top ‹› naruto chomikuj ‹› no sex ‹› GOLA CIPKA DODY ‹› kody na pet party na nk ‹› nag ‹› MRS ‹› odd ‹› dont ‹› tekst ‹› wampir krew ‹› Soul ‹› jessica ‹› jonas brothers zdj ‹› strach ‹› ddd ‹› ursus 1014 ‹› maj ‹› facet ‹› zielona ‹› Richard ‹› Bella ‹› naj ‹› video ‹› asia p ‹› stra ‹› seks ‹› hity ‹› piersi ‹› 16 urodziny ‹› trans ‹› rani ‹› masz da ‹› Sex video ‹› xoxo ‹› gej ‹› spice girls ‹› super junior yaoi ‹› dzie ‹› francuskie ‹› misia ‹› dla asi ‹› szablony na blog4u the doors ‹› html ‹› good game cafe ‹› gsm ‹› mia ‹› umk ‹› virus ‹› danusia ‹› monika bichel

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin