.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "sebi moje dziewczyny", strony 10921 - 10935 z 10939

Dziewczyny czym prędzej się odwruciły i szły bardzo szybko i na oślep, dzięki czemu (co się żadko zdaża) trafiły pod bramę swojego domu. Następnego dnia była już...

CZeść dzisiaj nuda jak zawsze zreszta, byłam w budzie do 13:00 to i tak bo zawsze siedzie do 15:00!! W naszej klasie panuje choraboa wściekłych krów wszyscy na...

No to zaczynam :) Długo myślałam jakby tu zacząć no i przed chwilą wymyśliłam. Ale najpierw powiem, że: mieszkam w Niemczech w Loitsche, mam 15 lat i mam na imię...

Zaczynam dziś opisywać swoją wielką miłość Niewiem od czego mam zacząć ale powiem wam że wszystko zaczęło się tak: Żył sobie chłopak i dziewczyna.Mieszkali w jednym...

Claire odnajdują Lock i Boone, jednak dziewczyna nic nie pamięta od czasu katastrofy. Charlie stara się przypomnieć Claire miesiąc z życia na wyspie. W tym odcinku...

Następnego dnia rano obudziły się gdy rodziców nie było. Okazało się że w lodówe jest zupełna pustka a na stole są pieniądze. Więc postanowiły iść na zakupy ....

...A więc... W piatek wypada jak w na ten rok sądny dzień!! W piątek w sespole szkół samochodowych w Zarach odbędzie się kolejny raz konkurs recytatorki w którym ja,...

„Kto ma przeciwko sobie głupców, zasługuje na zaufanie.” Jean Paul Sartre (1905 - 1980) Czasami bywa tak, że zaufanie boli… Dlaczego? Otóż...

Tydzień zleciał dziewczyną równie szybko. W ostatni wieczyr dziewczyny zaprosiły do siebie Olę na noc i przez 3/4 nocy gadały o ich nowym życiu i miejscu gdzie będą...

Tekst pochylonyTekst wysrodkowanyDzień do wieczora zszedł bardzo szybko dziewczyny nie mogły się przyzwyczajć że już za tydzień jadą do Niemczech na stałe.- Magda a...

Tutaj tekst odcinek I Tutaj tekst W moim opku oprucz zespołu tokio hotel jet jeszcze pare innych osób: Magda i Monika siostry bliżniaczki, ich przyjaciółka...

- Miłego dnia – rzuciłam na pożegnanie i trzasnęłam drzwiami. Korytarz przytłaczał ogromem ciszy, co w tej szkole nie zdarzało się często. Szłam jego środkiem i...

wrazenia po pierwszych warsztatach-WYKOŃCZONA!!!!!!masakra poprostu masakra!!!!ale troche sie nauczylam!!np.podstawowe informacje jak byc mimem,jak sie przedstawic i...

POZNAJCIE MÓJ SEKRET jak rozkochać w sobie chłopaka? Zdradzę wam sekret ,głęboki jedyny Od kiedy pamiętam zawsze go mam Tylko nie śmiejcie się zemnie...

tego pawla nie moge zapomniec o nim on jest podobno wybrany przez dziewczyny najladniejszym chlopakiem w szkole tu chodzi nie o to zeby wszystkie dziewsczyny mi...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin