.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "dzievczyny z fuck you", strony 1081 - 1092 z 1092

Es beginnt jeden Morgen / Zaczyna się każdego ranka es klingelt um 7/ dzwoni o 7 der Wecker und ich / budzik i ja bleiben erstmal schön liegen /zostajemy pierwszy...

Witam Heh i znalazłam znów czas żeby tu napisać jakomś któtką notke ;) Kurcze już jestem zmęczona szczególnie szkołą, a zwłaszcza tymi przypałami jakie mam w...

Sorka ze skasowalam tamtom notk ale glupia byla chyba... :/ niewiem... ja zalozylam bloga bo mam za duzo czasu wolnego i duzo sie nudze wiec blog tak dla jaj :pp ale...

Enemy - Show me what you wanna be I can handle anything Even if I can't handle you Readily - Either way it better be Don't you fuckin' pity me Get up, get...

Es beginnt jeden Morgen es klingelt um 7 der Wecker und ich bleiben erstmal schön liegen Ich bin immer zu spät und im Sport zweite Wahl darum schreib ich...

kolejny ciężki dzień w budzie, drugi dzień po feriach i już z chemii mam 1 i 2=, FUCK!!! zabije kiedyś tą babe kurde, już nawet mam plan zemsty jak skończe tą szkołę...

Nie pierwszy raz zaczynam pisać bloga. Tamte jakoś tak upadły, chyba dlatego, że nikt ich nie czytał. Tutaj pewnie będzie tak samo...no ale.... Sama nie wiem po co...

fuck...znowu...i po co ja tak szpanowałam, że z tym kończę? "tęsknię"! PS. Nie chodzi o ćpanie. Ja nie ćpam. A tak w ogóle to nie pytajcie o co chodzi... Po...

Mam Dla wszystkich dziewczyn które sie KOCHAJĄ w Tomie lub w Gustavie nieprzyjemną wiadomość! Tola(Głupia Ścierwa) Całowała się z Tomem, który się w niej...

Es beginnt jeden Morgen es klingelt um 7 der Wecker und ich bleiben erstmal schön liegen Ich bin immer zu spät und im Sport zweite Wahl darum schreib...

Siemka..pierwszy blog naszego wspolnego autorstwa i mamy nadzieje że wam sie spodoba..jak narazie praca żre...a w szkole PIZDA!!!!!!! To w głowie sie nie...

Moje typy 1.Bon Jovi - Have A Nice Day 2.Vinylshakers - Club Tropicana 2005 3.In-Grid - Mama Mia 4.The Black Eyed Peas - Don't Lie 5.WS PRO - NA TYCH...

Przeszukuj blogi

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin