.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza " Patrycja Skotarczak", strony 106 - 120 z 633

Hejka! Jestem Patrycja Śliwa ;) Chodze do piątej klasy i jak na razie świetnie się uczę Wreszcie koniec wakacji no nie?? Świetnie że wreszcie będzie można...

1.Lila Limanowka (dzieki Tuna za konkurencje:)) 2.Marta-Tuna 3.Patrycja-Gegi 4.Agnieszka-Igi Bylo super.

Niestety nie mam zdjec z tej imprezy... ale ma wyniki !!:D 1. Marta -Tuna PL 2.Lila Limanowka- Lili JA:D 3.Patrycja Perkos-PL 4.Vanessa Finget-UK 5.Natasha...

Niestety nie mam zdjec z tej imprezy... ale ma wyniki !!:D 1. Marta -Tuna PL 2.Lila Limanowka- Lili JA:D 3.Patrycja Perkos-PL 4.Vanessa Finget-UK 5.Natasha...

W tym rozdziale "PAMIĘTNIK" napiszę wam co się danego dnia wydarzyło.   data: 29.05.2009 r. Przed j.Polskim (godz.12.30) moja koleżanka Malwina (patrz...

Zeszła z kompa. Była to może 21 może 22. Zrozpaczona rzuciła się na łóżko. Jej twarz można by porównać do wodospadu, łzy leciały jedna po drugiej... Chciała z sobą...

Wiecie zapomniałam napisać od początku o sobie no więc tak:mam na imię Patrycja mam 13lat chodze do 1kl gimnazjum jestem miła roześmiana ,czuła , nie ukrywająca...

– Agata! Bujam się w milczeniu, chcąc dosięgnąć samego nieba albo chociaż najniższych chmur. Zaciskam ręce na metalowych prętach tak bardzo, że aż zbielały...

Mam na imię Patrycja, przyszłam na świat 19 grudnia '93. Interesuję się psychologią oraz muzyką. Nie będę tutaj opisywać całego mojego życiorysu, ponieważ jest to...

Podobno pierwsze zdanie jest najtrudniejsze, więc mam je za sobą. Nazywam się Patrycja, a moje nazwisko jest po tacie i wiąże się z budownictwem. Urodziłam się...

czwartek, 23 kwietnia 2009 roku Cześć.. Życie.. Uhh.. Ono, tak szybko przemija.. Czas, nawet ten, który tak bardzo się dłuży, zabija nas.. W ciągu kilku sekund...

Patrycja Ligudzińska wiek:13 data urodzenia:22.02.1996r. miejsce zamieszkania: Częstochowa-raków XD kolor oczu:piwne włosy:długie kolor...

Wybaczcie długość przerwy, ale ostatnio... cóż, nieważne. Grunt, że naprawdę ciężko znaleźć mi czas i chęć na włączenie komputera. Dziś nastąpi zapowiadane...

Imię: Patrycja Wiek: 13 lat Znak zodiaku: Bliźnięta Ksywa: MariOla, ŻelkoVa Nick: Queen Kolor włosów: blond Kolor oczu: piwny Data urodzin: 22.05 Data...

Głosujecie poprzez wpisanie w komentarzu numeru piosenki na która chcecie oddać głos. Spam nie jest uwzględniany. Głosujecie tylko do niedzieli 19 kwietnia do godz....

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ..42 43

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

Patrycja Skotarczak ‹› weisse-rose ‹› book ‹› imprezy ‹› 2009 ‹› nieznajoma ‹› vivere militare est ‹› blog panny ‹› fairy ‹› famous ‹› Filmy erotyczne ‹› Panowie ‹› Feel - Je ‹› koko euro ‹› snape i granger ‹› cicho ‹› punk ‹› reiko ‹› to ty moja mamo ‹› pal ‹› grafika ‹› kody do glory wars ‹› dla dzieci piecioletnich ‹› wampiry opowiadania ‹› sroka ‹› dalam dupy synowi ‹› love ‹› kot ‹› pirates girl ‹› opisy pod zdj ‹› opowiadania o gejach ‹› arka noego piosenki ‹› Ola ciupa ‹› severus snape i hermiona granger ‹› wojna ‹› pierwsze ‹› Beast Boy i Raven ‹› grudzie ‹› eddy grant ‹› Syn rucha matke po 70 ‹› kody do pet part na nk na szafir ‹› opowiadania gay ‹› mir ‹› blood ‹› 13 letnie dziewczyny nago ‹› wokalistka exaitet agnieszka drewnicka ‹› mord ‹› fotki ‹› naruto i konan ‹› kody dp pet party ‹› my chemical ‹› dawaj ‹› leo ‹› garden ‹› cam

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin