.
Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby
Szanowny Użytkowniku,
Zanim klikniesz 'Przejdź do serwisu', prosimy o przeczytanie tej informacji.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO), informujemy, iż Państwa dane osobowe zawarte w plikach cookies są przetwarzane w celu i zakresie niezbędnym do udostępniania niektórych funkcjonalności serwisu. W przypadku braku zgody na takie przetwarzanie prosimy o zmianę ustawień w stosowanej przez Państwa przeglądarce internetowej.
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest GO-MEDIA, z siedzibą ul. Stanisława Betleja 12 lok 10, 35-303 Rzeszów, VAT-ID: PL792-209-42-66.
Podanie danych jest dobrowolne ale niezbędne w celu świadczenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, wszelkie wnioski dotyczące wskazanych powyżej praw prosimy kierować na adres email: gomedia@interia.pl.
dane mogą być udostępniane przez Administratora podmiotom: Netsprint S.A., Google LLC, Stroer Digital Operations sp. z o.o., w celu prowadzenia spersonalizowanej reklamy oraz dostępu do niektórych funkcjonalności serwisu.
podane dane będą przetwarzane na podstawie zgody tj. art. 6 ust. 1 pkt i zgodnie z treścią ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
dane osobowe będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody.
ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
klikmapa.pl

Wyszukiwarka

wyszukaj interesującą Cię notkę lub bloga
Szukana fraza "MICHAL", strony 106 - 120 z 182

Oficjalnie Camp zakonczyl sie w niedziele, 26-ego sierpnia. W owym dniu wyjechaly wszystkie dzieciaki i z 80% staffu. To nie byl latwy dzien. Z wieloma osobami, ktore...

piątek, 27 lipiec 2007 cd Gdy opatrzyłam pacjentów i już miałam wracać do domu usłyszałam krzyk strażników. chwile potem przyprowadzili do mnie scofielda który......

imie:marlena nazwisko:laur wiek:22 lata kolor oczu:piwne lubi:wylegiwac sie na trawie nie lubi:czytac stan cywilny:ma...

I mamy prawie koniec wakacji. Wakacji na które czekało sie 10 najbardziej ciagnących się miesięcy. Miały to być wakacje pełne szlaństw i co nie tylko. Wyszło jak...

imie:michał nazwisko:braun wiek:16lat kasa:427$ zainteresowania:sport stan:zadoptowany przez margot michał nie chodzi do szkoly zestaw szkolny...

Cofne sie w czasie i opise Wam, jak bylam na koncercie i ogolnie caly ten dzien. Rano, to co zawsze, czyli ubralam sie, sniadanko itp. Siadlam na kompa, a tu mi...

,,male klamstwo ty sie smiejesz no i lamiesz serce mi...." ,,jesli odejdziesz wszystko zabierzesz nam... wszystko co piekne czego nie moge miec juz sam...." to...

wiesz ja tez nie wiem jak mam sama siebie pocieszyc- glupie to ale przykro mi ja jestem glupia.... Choc Michal mowi inaczej ale pewnie chce byc mily..... Juz nie wiem...

Pewnie sie zastanawiacie skad ten tytul... Dla nie wtajemniczonych... chodzi o to ze mam zalobe (niestety) i musze chodzic na czarno a w takich upalach to bardzo...

W weekend mielismy koniec drugiej sesji (dla mnie i wiekszosci CC pierwszej pelnej na obozie) :'''-((( Byla to najwieksza sesja - najwiecej dzieci. W zwiazku z...

CZesc!! NO i mamy nastepna czesc..... Notka zadedykowana jest Paulinie... ***************************************************** I kiedy wlasnie moja ukochan...

...w Legnicy u Oli...:P no dzis super na poczatku do MC Donalda ja zamowilam loda z lionem..2 chessburgery oczywiscie bylismy w 5(ja,Paula,Ola,Michal,Pawel)bylo...

Oh tak wile osob po takim zdazeniu jak nasze z tym stopem pewnie zaraz wrucilo by do domu.Ale my nie.My bylysmy wytrwale. Zreszta nawet jakbysmy chialy nie milaysmy...

Pierwszy odcinek wiec pewnie nie bedzie za ciekawie ,ale pozniej sie rozkreci ----------------------------------------------------- Patzre w lustro i widzesmutna...

Hejka! Juz na samym wstepie chce zaznaczyc, ze ten przed chwila zalozony z nudow blog ma sluzyc Mi jedynie do umieszczania na nim Moim wlasnych przezyc z zycia...

strony:1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13

Przeszukuj blogi

Ostatnio szukane

MICHAL ‹› ana-chce-ciebie ‹› Nieletnie korwy sex fotki ‹› opowiadanie o jonas brothers ‹› i znow otwieram wam drzwi do mojego zycia ‹› wpadki justina bibera w jego domu ‹› skromny 19 ‹› mail i kod do gry The Life ‹› wiersz z okazji dnia matki ‹› sto ‹› darmowe szafiry na nk-pet party ‹› gzie mieszka justyn biber ‹› opowiadanie erotyczne o th ‹› szablony na bloga harry potter ‹› wampiry bill ‹› wciaz mi sie chce ‹› data urodzenia agnieszkadrewnicka ‹› kody do gry pet party nasza-klasa ‹› opowiadanie erotyczne hermina ‹› studio ‹› kod do gry pet party na darmowe szafiry ‹› original ‹› nk pet party ‹› kod na szafiry do gry pet party na nk ‹› kolorowanki littlest pet shop ‹› warszawa ‹› kod do gry pet party na kase ‹› The Lord of The Rings The Return of The King ‹› kody na kase do gry w pet party ‹› KODY DO GRY NA NK PET PARTY ‹› big bang fanfiction ‹› romans opowiadanie ‹› cody do gry pet party na nk ‹› zdj ‹› kod do gry pet party na nk ‹› salon ‹› profesjonalne szablony na bloga ‹› kody na starpunkty ‹› sky is the limit ‹› narkotyki ‹› Sex z psem zadarmo pobrac film obejrzec ‹› kody na kase do gry ice tower ‹› ile bede miec dzieci ‹› imieniny Amandy ‹› huntik lowcy tajemnic gry ‹› yuri opowiadanie ‹› Zdjecia cipek ciezarnych kobiet ‹› bill kaulitz opowiadania ‹› gry winx ‹› Martyna ‹› dziewczyna Ashleyak ‹› Pansy Parkinson i Draco Malfoy ‹› kody do gry klinika na nk ‹› pogmatwane zycie nastolatki ‹› nago doda

copyright by JOE.pl

kontakt | reklama | regulamin